اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چک سفید پدرشوهر به عروس برای طلاق!


زن جوان که از توهین های پدرشوهرش خسته شده بود راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه به زندگی مشترک با شوهرش پایان دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان: زن جوان که از توهین های پدرشوهرش خسته شده بود راهی دادگاه خانواده شد تا برای همیشه به زندگی مشترک با شوهرش پایان دهد.

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی 6 ماه است که با شوهرم ازدواج کرده ام. خانواده شوهرم خیلی پولدار هستند و از همان روز اول پدرشوهرم مخالفتش با این ازدواج را به طور واضح بیان کرد. اما چون من و شوهرم به شدت به هم علاقه مند شده بودیم به این مخالفت توجهی نکردیم و هرطور بود با هم ازدواج کردیم.

زن جوان ادامه داد: پدرشوهرم مرتب مانع می شد و هربار می خواست یک جوری بین من و پسرش جدایی بیاندازد. اما موفق نشد، از روزی که ازدواج کردم یک روز خوش هم ندارم و پدرشوهرم مرتب مرا آزار می دهد اما همه این ها را تحمل کردم تا اینکه یک روز پدرشوهرم مرا صدا کرد و به من پیشنهاد داد تا با یک چک به هر مبلغی که می خواهم از شوهر جدا شوم.

وی افزود: وقتی این پیشنهاد را شنیدم گویا دنیا روی سرم خراب شد. راستش آنجا متوجه شدم که دیگر نمی توانم به این زندگی ادامه دهم. پدرشوهرم واقعا به من توهین کرد و من دیگر تحمل رفتارهایش را ندارم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.


ویدیو مرتبط :
گیر;پدرشوهر و مادر شوهر به عروس!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دسته گل عروس با گلهای سفید



 

 

 

دسته گل عروس

 

 

به درخواست شما کاربران عزیز نمونه هایی از زیباترین دسته گل های عروس را گرد آوری نمودیم امیدواریم مورد پسند شما واقع گردد.

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس

 

 

دسته گل عروس