اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چه کسانی جانشین رویانیان می شوند؟


با قوت گرفتن خداحافظی رویانیان از ریاست ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت، از علی اکبر محرابیان، محمد علی آبادی و ربیعی یکی از معاونان این ستاد به عنوان جانشینان احتمالی وی یاد می شود.

با قوت گرفتن خداحافظی رویانیان از ریاست ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت، از علی اکبر محرابیان، محمد علی آبادی و ربیعی یکی از معاونان این ستاد به عنوان جانشینان احتمالی وی یاد می شود.

به نظر می‌رسد پس از پذیرش مدیرعاملی تیم ورزشی پرسپولیس از سوی محمد رویانیان، رئیس ستاد مهم و راهبردی مدیریت حمل‌ و نقل و سوخت، موضوع تصدی دو شغل از سوی رویانیان و لزوم کناره‌گیری وی از یکی از این دو سمت در رسانه‌ها مطرح شد.

با این وجود برخی منابع نزدیک به رویانیان، تصدی ریاست ستاد حمل‌ونقل و سوخت را یک پست دولتی نمی‌دانند و این ستاد را به عنوان یک کارگروه معرفی می کنند.

در عین حال زمزمه‌های غیر رسمی و حتی برداشت ضمنی از سخنان خود رویانیان از احتمال بالای کناره‌گیری وی از یکی از دو سمت یاد شده حکایت می‌کند چنانکه وی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها بر پایبندی به قانون اساسی و استعفا در فرصت مناسب از شغل اول خود خبر داده است.

بر این اساس به نظر می‌رسد رویانیان به زودی ریاست بر ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت را به جانشین خود بسپارد. از علی‌اکبر محرابیان، محمد علی‌آبادی و ربیعی یکی از معاونان این ستاد به عنوان جانشینان احتمالی رویانیان در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت نام برده می‌شود.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
جانشین جانشین پادشاه عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه رویانیان خطاب به هواداران پرسپولیس؛ خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج/ جانشین استیلی معرفی می شود



 

 

 

بیانیه رویانیان خطاب به هواداران پرسپولیس؛ خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج/ جانشین استیلی معرفی می شود

 

«خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج». بیانیه محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با این جمله کلید می خورد. وی پس از شکست پرسپولیس مقابل استقلال واقعیت هایی را در قالب یک بیانیه تقدیم اهالی فوتبال و بالاخص طرفداران پرسپولیس می کند.

متن بیانیه مدیر عامل سرخپوشان پایتخت بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مثل روز برایم روشن بود که در دربی شانسی نداریم و این عقیده و پیش بینی من دلایل زیادی داشت اما نمی توانستم با اشاعه این تفکر در بین بازیکنان روحیه آنها را تضعیف کنم. چرا که مرسوم نیست یک فرمانده قبل از یک نبرد بزرگ، سربازانش را تخلیه روحی و روانی کند. شاید معجزه فوتبال به دادمان می رسید و از حداقل شانس سود می بردیم اما اینگونه نشد.

به چند دلیل نتوانستیم بازی را ببریم. در فصل نقل و انتقالات تیم بد بسته شد و حواشی فراوانی دامن پرسپولیس را گرفت. ضرب المثل «خشت اول چون نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج» مبین حال پرسپولیس است. حمید استیلی اگر چه از فوتبالیست های بزرگ ما بشمار می رفت اما سرمربیگری پرسپولیس برای او زود بود و یکی از عوامل ناکامی تیم همین انتصاب در اول فصل برای هدایت پرسپولیس قلمداد می شود.

من با وارد کردن برخی شوک ها تیم را تقویت کردم تا استیلی، شکست خورده کنار نرود اما متاسفانه فرصت او تمام شد. استیلی بعد از بازی کنار گذاشته شد و به زودی سرمربی جدید پرسپولیس معرفی خواهد شد تا اوضاع تیم به سمت بهبودی پیش برود. من در بحرانی ترین شرایط پرسپولیس، قبول مسئولیت کردم و برای اصلاح شرایط نیز دست به هر کار قانونی خواهم زد.

محیط فوتبال ما سالم نیست. تصمیمات فوتبالی باید به طور جمعی اتخاذ شود و مدیران باشگاهی باید به بازی گرفته شوند اما اینجا تصمیم سازی شخصی است. در این 80 روزی که در عرصه فوتبال هستم یک بار از من مشورت نخواستند، در شرایطی که مصدومان زیادی داشتیم از سازمان لیگ خواستم تا بازی جام حذفی به تعویق بیفتد اما این فرصت از ما دریغ شد تا با یک لشگر مصدوم به دیدار حریف سنتی و تا بن دندان مسلح برویم.

باخت مقابل استقلال یکی از بدترین روزهای پرسپولیس را رقم زد و در ذهن هواداران به عنوان نقطه تاریک باقی خواهد ماند. از این پس باید طوری حرکت کنیم تا این موضوع از ذهن هواداران پاک شود. در بازی با استقلال هر چه به پایان بازی نزدیک شدیم انرژی بازیکنان ما تحلیل رفت و تعویض ها هم دردی را دوا نکرد تا با شکست، شرمندگی ما مقابل هواداران تشدید شود. هوادار پرسپولیس دوست داشت حداقل اگر تیم محبوبش در لیگ نتیجه نمی گیرد در جام حذفی استقلال را ببرد اما با نتیجه ای که حاصل شد، قلب هواداران ما شکست. اشک های آنها دل مرا به درد آورد و من به عنوان مسئول تیم، از تمامی هواداران بابت شکست در دربی عذرخواهی می کنم. این شکست معلول تصمیم گیری های اشتباه در ابتدای فصل است اما من با همه توان تلاش می کنم تا در کوتاه ترین زمان، پرسپولیس را به روزهای اوجش برگردانم.