اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چه کسانی باید شناسنامه‌شان را عوض کنند؟


مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: افرادی که شناسنامه آن‌ها مشکلی ندارد برای تعویض آن اقدام نکنند، زیرا شناسنامه‌های فعلی همچنان تا زمان اعلام فراخوان معتبر است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان گفت: افرادی که شناسنامه آن‌ها مشکلی ندارد برای تعویض آن اقدام نکنند، زیرا شناسنامه‌های فعلی همچنان تا زمان اعلام فراخوان معتبر است.
 
"سیدموسی متوسلین" با اشاره به اینکه شناسنامه‌های مکانیزه برای افراد واجد شرایط 15 ساله‌های تمام به منظور عکس‌دار کردن شناسنامه و افرادی که شناسنامه آن‌ها دچار تغییر مندرجات، پارگی و مفقودی شده صادر شده است، اظهار کرد: در هشت ماهه امسال تعداد 25 هزار و 37 جلد شناسنامه رایانه‌ای برای عموم مردم استان صادر شده است.
 
وی با بیان این‌که صدور شناسنامه رایانه‌ای از سال 89 هم‌زمان در سراسر کشور آغاز شد، تصریح کرد: از آن سال تاکنون بیش از 104هزار جلد شناسنامه رایانه‌ای در استان صادر شده است.
 
این مسئول ادامه داد: در شناسنامه‌های مکانیزه امکان جعل و یا هرگونه سوء استفاده وجود ندارد. طراحی زیبا، امکان اسکن عکس، افزایش ضریب امنیتی بر روی صفحات شناسنامه و دوام بالا، از دیگر مزایای شناسنامه‌های مکانیزه است.


ویدیو مرتبط :
جسمت را عوض کن، زندگیت عوض می شود |NLP| استاد احمد نوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دادکان: عقده‌گشایی کار کسانی است که شناسنامه‌شان در جیبشان است!



دادکان,رئیس سابق فدراسیون فوتبال ,محمد دادکان ,

آقای علی‌آبادی کفاشیان قوی‌تر از شماست زیر حرفتان نزنید

دادکان: عقده‌گشایی کار کسانی است که شناسنامه‌شان در جیبشان است!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: کسانی عقده‌گشایی می‌کنند که شناسنامه‌شان برای ثبت‌نام در جیبشان است.

محمد دادکان در گفت‌وگو با فارس درباره اظهارات محمد علی‌آبادی مبنی بر اینکه محمد دادکان دنبال عقده‌گشایی است جوابش را نمی‌دهم گفت: من دنبال عقده‌گشایی نیستم شما دنبال این کار هستید که شناسنامه‌تان را در جیبتان می‌گذارید و هر جا که می‌روید ثبت‌نام می‌کنید. عقده‌گشایی متعلق به کسانی است که برای مجامع، فدراسیون‌ها، شورای شهر و غیره ثبت‌نام می‌کنند در واقع آنها کارشان عقده‌گشایی است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های علی‌آبادی مبنی بر اینکه او کفاشیان را جایگزین دادکان نکرده تاکید کرد: همه می‌دانند که این کار را خود آقای علی‌آبادی انجام داد. او می‌خواست رئیس فدراسیون شود و کفاشیان نایب رئیسش اما فیفا این اجازه را به او نمی‌داد.

دادکان ادامه داد: مردم ایران دادکان را خیلی خوب می‌شناسند وقتی حرفی می زند پای حرفش می‌ایستد و خوشبختانه همه مردم ایران می‌دانند که این کارها را برای فدراسیون فوتبال، علی‌آبادی انجام داد. آقای علی‌آبادی تو خودت کفاشیان را انتخاب کردی و حالا می‌گویی او مدیر ضعیفی است. باید تاکید کنم که کفاشیان به مراتب قوی‌تر از علی‌آبادی است.

وی افزود: امثال علی‌آبادی‌ها به جز اینکه وارد دولت شوند و پرستیژ دولتی بگیرند هیچ جایگاه دیگری ندارند. چنین افرادی وارد دولت می‌شوند و صاحب منصب می‌شوند./فارس