اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چهره‌ های علمی مراسم ختم دکتر حبیبی


مراسم ختم دکتر حسن حبیبی عصر امروز با حضور برخی چهره های علمی کشور در مسجد نور برگزار شد.

خبرگزاری مهر: مراسم ختم دکتر حسن حبیبی عصر امروز با حضور برخی چهره های علمی کشور در مسجد نور برگزار شد.

 حضور برخی چهره های علمی، سکوت همیشگی جاسبی در مقابل خبرنگاران و اظهار نظر مهدی هاشمی درباره سمتش در دانشگاه آزاد از مهمترین حاشیه های دانشگاهی مراسم ختم دکتر حسن حبیبی بود.

 در این مراسم محمدرضا مخبر دزفولی - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، عبدالله جاسبی - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، غلامعلی حداد عادل - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر باقر لاریجانی - رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهدی طهرانچی - رئیس دانشگاه شهید بهشتی، حمید میرزاده - عضو هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر چهره های دیگر کشوری و لشکری حضور داشتند.

عبدالله جاسبی از نخستین میهمانان این مراسم بود که در لحظات نخست مراسم ختم پدر ایران شناسی حضور پیدا کرد.

جاسبی پس از آنکه قصد خروج از مراسم ختم را داشت طبق معمول در جمع خبرنگاران حاضر نشد و در پاسخ به پرسش خبرنگار ما که آیا دلش برای دانشگاه آزاد تنگ نشده، تنها دستهایش را به نشانه اینکه هنوز مصاحبه نمی کند و جوابی ندارد، تکان داد و بلافاصله سوار ماشین همیشگی ‍‌اش شد.

از دیگر حاشیه های این مراسم، نصب بنر بزرگی در ابتدای مسجد نور از سوی بنیاد ایران شناسی بود که یک سروده مرحوم دکتر حسن حبیبی بر روی آن نقش بسته بود.

مهدی هاشمی هم پس از آنکه لحظاتی کوتاه در جمع خبرنگاران حاضر شد، در پاسخ به این سوال که در دانشگاه آزاد چه سمتی داشت، تنها به گفتن اینکه "در این دانشگاه یک کارمند بود" بسنده کرد و رفت.

 وزیر علوم در این مراسم حضور نیافت اما پیامش را به مراسم ختم دکتر حبیبی ارسال کرد.


ویدیو مرتبط :
حضور رهبری در مراسم ختم مادر دکتر روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره های سیاسی در یک مراسم ختم/عکس


مراسم ختم پدر حجت الاسلام عبدالله نوری وزیر کشور دولت اصلاحات عصر دیروز با حضور چهره های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد.

چهره های سیاسی در مراسم ختم پدر عبدالله نوری