اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چهار محكوم جنایت خمینی شهر در ملاء عام اعدام شدند



 

چهار محكوم جنایت خمینی شهر در ملاء عام اعدام شدند

 

چهار متهم اصلی پرونده جنایت خمینی شهر سحرگاه روز چهارشنبه در ملاء عام بالای چوبه دار رفتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سوم خرداد سال جاری، ۱۳ نفر که قمه، چوب و چاقو در دست داشتند به یک محفل خصوصی در باغی در شهرستان خمینی شهر حمله کردند و پس از زندانی کردن مردان، زنان را به باغ دیگری منتقل و در آنجا به آنها تجاوز کرده بودند.

بر اساس رای صادره كه در دیوان عالی كشور نیز تایید شده بود، ۴ متهم اصلی این پرونده در پارک بهشت شهرستان خمینی شهرو در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند.

متهم ردیف اول عباس، مجرد ( ۲۴ ساله) دارای دو فقره سابقه کیفری با اتهام آدم ربایی و رابطه نامشروع در سال ۸۳ و ۸۷، نفر دوم رجب علی معروف به علی سیاه، مجرد ( ۲۳ ساله) دارای پیشینه کیفری با اتهام قدرت نمایی با قمه، شرب خمر و رابطه نامشروع، متهم سوم اصغر، مجرد (۲۰ ساله) دارای پیشینه کیفری با اتهام قدرت نمایی با چاقو، شرب خمر و رابطه نامشروع و متهم ردیف چهارم منصور، مجرد (۲۵ ساله) دارای سابقه کیفری آدم ربایی در سال ۸۴، نسبت به اتهام زنای به عنف در این پرونده به اعدام محكوم شده بودند.

به گفته ی مقامات قضایی دادگستری استان اصفهان، پرونده درباره سایر متهمان هم چنان باز است.... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
اعدام در ملاء عام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل قتل «روح الله داداشی» چهارشنبه در ملاء عام اعدام می شود



 

 عامل قتل «روح الله داداشی» چهارشنبه در ملاء عام اعدام می شود

 

عامل قتل «روح الله داداشی« بامداد روز چهارشنبه ۳۰ شهریور در ملاء عام اعدام می شود.

روابط عمومی دادگستری استان البرز اعلام کرد که پس از صدور رای دادگاه کیفری استان البرز مبنی بر قصاص عامل قتل روح الله داداشی، این حکم روز چهارشنبه هفته ی جاری اجرا خواهد شد.

بر اساس این گزارش در اطلاعیه دادگستری البرز آمده است: «بسم الله القاصم الجبارین وَلَکُم فِی القِصاصِ حَیاه ٌیا أولِی الألبابِ لَعَلَّکُم تَتَّقُونَ (بقره ـ ۱۷۹). به موجب حکم شعبه ی اوّل دادگاه کیفری استان البرز و تأیید و ابرام حکم صادره در شعبه ی یازدهم دیوان عالی کشور و پس از تنفیذ حکم صادره از سوی رییس قوه ی قضاییه در سحرگاه روز چهارشنبه ۳۰ شهریور نسبت به اجرای حکم قصاص قاتل مرحوم روح الله داداشی در ملاء عام اقدام خواهد شد».

به گزارش ایسنا، ماموران کلانتری ۳۹ گلشهر در ساعت ۱۱:۴۵ شنبه شب ۲۵ تیرماه از طریق تماس مردمی در جریان وقوع یک درگیری در تقاطع خیابان گلزار کرج قرار گرفتند. ماموران کلانتری پس از دریافت این خبر بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و دریافتند سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنها در این حادثه به علت ضربات وارده در ناحیه گردن و سینه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است. ماموران برای کسب اطلاعات بیشتر راهی بیمارستان شهید مدنی شده و درآنجا دریافتند که مضروب یکی از قوی ترین مردان ایران به نام «روح الله داداشی» بود که به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود. با توجه به اظهارات شاهدان حادثه و انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت هویت و مخفیگاه سه سرنشین خودروی پراید شناسایی و در دو عملیات جداگانه هر سه متهم در حالی که قصد داشتند از استان تهران خارج و متواری شوند، دستگیر شدند. پس از دستگیری، متهم اصلی که کمتر از ۱۸ سال سن دارد، به قتل اعتراف کرد و سپس در دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد که این رای روز چهارشنبه در ملاءعام به مرحله اجرا درخواهد آمد.... / خبرگزارى ایسنا