اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چهارشنبه سوری به دختر 3 ساله رحم نکرد


سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه تعداد مصدومان به ۱۶۰ نفر در کل کشور رسیده است، گفت: متاسفانه یک دختر بچه‌ای ۳ ساله چند انگشت دست خود را به دلیل حوادث چهارشنبه سوری از دست داده است.

خبرگزاری فارس: سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه تعداد مصدومان به ۱۶۰ نفر در کل کشور رسیده است، گفت: متاسفانه یک دختر بچه‌ای ۳ ساله چند انگشت دست خود را به دلیل حوادث چهارشنبه سوری از دست داده است.

مجتبی خالدی با بیان اینکه تعداد مصدومین تا این لحظه به 160 نفر رسیده است، گفت: از این تعداد 144 نفر مرد و 16 نفر خانم هستند.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: تعداد قطع عضوی‌ها به 6 نفر رسیده است و بر این اساس یک نفر در مراغه، یک نفر در قزوین، یک نفر در ایزدشهر مازندران و 3 نفر در تهران یکی از اعضای بدن خود را به دلیل حوادث چهارشنبه سوری از دست دادند.

خالدی با بیان اینکه شدت جراحات بیشتر در زمینه دست، صورت و چشم است، گفت: رده سنی آسیب‌دیدگان زیر 20 است و کوچکترین فردی که آسیب‌دیده است دختر بچه‌ای 3 ساله است که متاسفانه چند انگشت دست خود را از دست داده است.


ویدیو مرتبط :
چهارشنبه سوری (خدا رحم کرد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوجوان جنایتکار به دختر 8 ساله هم رحم نکرد



یک پسر 12 ساله به اتهام تجاوز به یک دختر 8 ساله دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک پسر 12 ساله به اتهام تجاوز به یک دختر 8 ساله دستگیر شد.

این پسر دانش آموز اهل منچستر که نامش برده نشد به جرم تجاوز در بازداشت بسر می‌برد.

براساس گزارش پلیس ؛این حمله به یک دختر بچه 8 ساله که درشب جمعه در لنج سایت واقع در منچستر اتفاق افتاد و متهم آن بعد از دستگیری تا زمان برگزاری دادگاه در حبس بسر میبرد.

ماموران پلیس از پسر جوان و قربانی کوچک شروع به سوال کردند و همچنین یک تحقیقاتی را برای مشخص شدن جزئیات شروع کردند.

پلیس در ادامه افزود: از آنجایی که بازجویی از این دو به دلیل سن آنها حساس خواهد بود و قادر به پرسیدن هر گونه سوال نمی باشند از ساکنین محلی درخواست کرد تا اجازه دهند ماموران کارشان را انجام دهند و بدون توجه کردن به رسانه های گروهی اگر اطلاع و یا شواهدی از این واقعه دارند، با پلیس در میان بگذارند.

پلیس همچنین افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این تعرض در بین ساعت 3:30 تا 9:30 شب جمعه اتفاق افتاده و نمیتوانیم هیچ جزئیاتی از آنچه اتفاق افتاده را منتشر کنیم  چرا که باعث خشم و هراس اهالی خواهد شد اما این واقعه عجیب وغریب یک عمل ناگهانی و اتفاقی نبوده و دلیلی برای نگرانی پدر و مادر های منطقه نیست.

گفتنی است،این متجاوز بعد از مشخص شدن جزئیات جنایت در دادگاه محاکمه خواهد شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران