اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«چنگیز وثوقی» زیر تیغ می رود


چنگیز وثوقی مدتی است دچار آسیب از ناحیه پا شده و این روزها در انتظار جراحی دیگری به سر می برد، عنوان كرد:«سه ماه پیش زانوی پای راستم را جراحی كردم و خداروشكر بهتر می توانم راه بروم.

بانی فیلم: چنگیز وثوقی مدتی است دچار آسیب از ناحیه پا شده و این روزها در انتظار جراحی دیگری به سر می برد، عنوان كرد:«سه ماه پیش زانوی پای راستم را جراحی كردم و خداروشكر بهتر می توانم راه بروم.

10 آبان هم جراحی دیگری خواهم داشت  و بعد از آن هم فیزیوتراپی دارم و بعد از استراحت كوتاهی كه خواهم داشت، امیدوارم بتوانم باز هم در خدمت هنر این مرز و بوم باشم».

«چنگیز وثوقی» زیر تیغ می رود

وثوقی كه این روزها كه مشغول استراحت است، شاهد بازپخش سریال«سربداران» است، در ادامه گفت:«وقتی این سریال و فیلم«شانس زندگی» را می بینم، تازه بعد از این همه سال متوجه می شوم كه چه كار با ارزشی داشتم و چه انرژی زیادی روی كارهایی كه بازی كردم، گذاشتم. بدون اینكه جنبه مادی و شهرت این كار را در نظر داشته باشم.

 بازیگری یكی از حرفه هایی است كه علاقه مندان بسیاری دارد، اما به جرأت می توانم بگویم كه بازیگری ظاهری ساده اما عمق پیچیده ای دارد. بازیگر با تمام وجودش كار می‌كند. چون هنر بازیگری هنر تكنیكی نیست، هنر درونی است».

بازیگر فیلم «حرفه ای» در پایان درباره خلاقیت در این حرفه گفت:« كسی كه وارد این حرفه می‌شود و یا اصطلاحاً خود را هنرمند می داند، اول باید خودش را پاك كند و انسان باشد و بعد قابلیت های خودش را بشناسد.

در این صورت است كه می تواند خدا را درون خودش احساس كند و در كاری كه انجام می دهد خلاقیت ایجاد كند. از این نظر می گویم بازیگری هنر پیچیده ای است».


ویدیو مرتبط :
تیز کردن تیغ ژیلت و بقیه تیغ های موجود در بازار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهاجر شجاعی فردا زیر تیغ می رود



دونده 800 متر ایران در المپیك 2008 پكن، فردا در بیمارستان آتیه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.به گزارش فارس، احسان مهاجر شجاعی كه پس از حضور در المپیك 2008 پكن از ناحیه شكم دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از 2 سال با نظر پزشكان فردا زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

 

عضو تیم ملی دوومیدانی در این مدت با پشت سر گذاشتن دوره‌های فیزیوتراپی و آب درمانی تمرینات خود را دنبال كرده است؛ اما ظاهرا این مشكل وی را از رسیدن به اوج آمادگی باز داشته است.

دونده 800متر با نظر پزشكان فردا برای درمان آسیب دیدگی خود تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.../فارس