اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چنگیز حبیبیان «ربنا» را می خواند


چنگیز حبیبیان خواننده پاپ در مورد خواندن کارهای مناسبتی ویژه ماه رمضان گفت: «ماه رمضان ماه ویژه ای است که در آن به میزبانی خداوند مهمان هستیم و در این ماه به خدا نزدیکتر می شویم.





تماشا:  چنگیز حبیبیان خواننده پاپ در مورد خواندن کارهای مناسبتی ویژه ماه رمضان گفت: «ماه رمضان ماه ویژه ای است که در آن به میزبانی خداوند مهمان هستیم و در این ماه به خدا نزدیکتر می شویم. پس باید تمام کارهایی که انجام می دهیم خالصانه باشد. در واقع کاری که خوانده می شود برای عشق زمینی نیست و خواننده برای معبود می خواند و باید با تمام وجود به او نزدیک شود و او را حس کند تا کاری درخور این ماه ارائه بدهد.» حبیبیان در مورد آلبوم منتشر شده اش عنوان کرد: «آلبومی به نام نغمه های عاشورایی که آموزش نوحه خوانی به همراه سبک جدید است با حال و هوای معنوی منتشر کرده ام و راز و نیاز و توبه را به صورت تیتراژ اجرا کرده ام.»



این خواننده بیان کرد: «در حال حاضر مشغول کار روی مناجات ربنا هستم و این مناجات را به پدرم که حدود چند ماه است اکه از دنیا رفته تقدیم می کنم. انتظار می رود تیتراژهای مناسبتی ویژه ماه رمضان از نظر مضمون و موسیقی در قالب این ماه مبارک باشد و نه یک ترانه عاشقانه که به کار اختتام یک سریال می آید.»



ویدیو مرتبط :
ای یاریم-چنگیز حبیبیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چنگیز حبیبیان با ربنا به تلویزیون بازگشت



اخبار,اخبار فرهنگی ,چنگیز حبیبیان

 

اخبار فرهنگی - چنگیز حبیبیان با ربنا به تلویزیون بازگشت

«دم افطار» عنوان ویژه برنامه شبکه تهران در ایام ماه مبارک رمضان است که هر شب ساعت 19 و 50 دقیقه با اجرای مجید یراقبافان به مدت 40 دقیقه به روی آنتن می‌رود.

 تهیه‌کننده برنامه «دم افطار» شبکه تهران از حضور چنگیز حبیبیان به عنوان مهمان در برنامه‌اش خبر داد.

محمد تقی فاضلی در گفت‌و‌گو با ایسنا، گفت: برنامه «دم افطار» امشب سه‌شنبه (سوم ماه مبارک رمضان) میزبان چنگیز حبیبیان خواهد بود. وی قرار است در این برنامه که قبل از افطار به روی آنتن می‌رود، به مدت پنج دقیقه ربنای پیش از افطار را برای بینندگان بخواند و همچنین دقایقی به خواندن راز و نیاز متناسب با فضای این ایام در برنامه بپردازد.

«دم افطار» عنوان ویژه برنامه شبکه تهران در ایام ماه مبارک رمضان است که هر شب ساعت 19 و 50 دقیقه با اجرای مجید یراقبافان به مدت 40 دقیقه به روی آنتن می‌رود.

چنگیز حبیبیان متولد بهمن ماه سال ۱۳۴۷ یکی از خوانندگان پاپ ایرانی است. وی فعالیت خود را در سال ۶۶ در رادیو معارف آغاز کرد. او در سال ۷۰به مرکز موسیقی صدا و سیمای جمهوری اسلامی فرا خوانده شد.

حبیبیان طی این چند سال در برنامه‌های تلویزیونی حاضر نشده بود و اکنون قرار است در یک برنامه زنده تلویزیونی حاضر شود.

اخبار فرهنگی - ایسنا