اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چند میلیون آمریکایی آیفون دارند؟


تازه ترین آمار منتشر شده از استفاده 94 میلیون آمریکایی از گوشی آیفون حکایت دارد و نکته جالب این است که 40 درصد از این افراد از آیفون 6 و 6 پلاس استفاده می کنند.

خبرگزاری فارس: موسسه Consumer Intelligence Research Partners گزارشی را منتشر کرده که نشان می دهد تا پایان مارس سال 2015 حدود 94 میلیون آمریکایی مالک آیفون بوده و از این رقم 25 میلیون نفر از آیفون 6 و 13 میلیون نفر از آیفون 6 پلاس استفاده می کنند.

همچنین 56 میلیون نفر دیگر از کاربران آمریکایی از مدل های قدیمی تر آیفون استفاده می کنند. مقایسه میزان استقبال از مدل های تازه عرضه شده آیفون در سال های مختلف نشان می دهد اقبال به آیفون 6 و 6 پلاس بیش از مدل های دیگر بوده و از سپتامبر سال 2014 تا 31 مارس سال 2015 38 میلیون گوشی از این نوع در آمریکا به فروش رفته است.

اما میزان فروش آیفون 5 اس در مدت مشابه در سال 2013 تنها 18 میلیون واحد بوده است. هم اکنون 26 میلیون آیفون 5 اس در حال استفاده است که انتظار می رود مالکان آنها در ماه های آینده به آیفون 6 مهاجرت کنند.

علاوه بر این هنوز حدود 8 میلیون نفر آمریکایی از گوشی قدیمی تر آیفون 4 اس استفاده می کنند که در سال 2011 تولید شده بود.


ویدیو مرتبط :
دشمنی خشن با آیفون 5 به سبک آمریکایی(بسیار خفن)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار آیفون دلیل سوختگی مرد آمریکایی!


انفجار ناگهانی تلفن‌های هوشمند و ایجاد مشکلات فراوان برای کاربران، همواره بحث داغی میان دوستداران تکنولوژی بوده است.

خبرگزاری ایسکا نیوز: انفجار ناگهانی تلفن‌های هوشمند و ایجاد مشکلات فراوان برای کاربران، همواره بحث داغی میان دوستداران تکنولوژی بوده است.

 بسیاری معتقدند که این مشکلات به سبب استفاده از وسایل جانبی غیر استاندارد به وقوع می‌پیوندد و عده‌ای دیگر علت اصلی آن را کیفیت نامناسب سخت‌افزار مورد استفاده در گجت‌های نوین عنوان می‌کنند. به هر جهت، ریشه‌ی اصلی این مشکل در هر چه که نهفته باشد، نمی‌توان از قربانیان این اتفاق نادر چشم‌پوشی کرد.

به تازگی مرد میانسالی به نام اریک جانسون، قربانی انفجار ناگهانی آیفون خود شده است. جانسون که در نیویورک آمریکا زندگی می‌کند، لحظه‌ی به وقوع پیوستن این حادثه را بسیار غیر قابل پیش‌بینی و ناگهانی توصیف می‌کند. فرد مصدوم مدعی شده است که بخش‌هایی از پای راست او دچار سوختگی درجه سه و دو شده و همین مسئله، هزینه‌ی بالای بیمارستان و چندین هفته از کارافتادگی را برایش در پی داشته است.

جانسون در صحبت با رسانه‌ها عنوان کرده که علت اصلی این اتفاق، استفاده‌ی او از وسایل جانبی کمپانی‌هایی به غیر از اپل بوده است. سران اپل تا به این لحظه هیچ واکنش مستقیمی نسبتا به این اتفاق نشان نداده و جهت تحقیقات بیشتر، طلب زمان چند هفته‌ای از رسانه‌ها کرده‌اند.