اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چند درصد كاربران، اینترنت ADSL دارند؟


مروری بر آمار كاربران اینترنت پرسرعت یا ADSL گویای آن است كه با وجود گسترش استفاده از این شیوه، همچنان تنها 5،99 درصد از كاربران از این روش برای اتصال به اینترنت استفاده می‌كنند.

خبرگزاری ایسنا:  مروری بر آمار كاربران اینترنت پرسرعت یا ADSL گویای آن است كه با وجود گسترش استفاده از این شیوه، همچنان تنها 5،99 درصد از كاربران از این روش برای اتصال به اینترنت استفاده می‌كنند.

، بنا بر آمارهای اعلام شده در سال 90 حدود چهار میلیون و 530 هزار كاربر اینترنت به ADSL‌ دسترسی داشته‌اند كه این رقم حدود 6 درصد از كل كاربران اینترنت كشور محسوب می‌شود.

اما در سال 89 تعداد كاربران این شیوه به مراتب كمتر از سال 90 بود و تنها یك میلیون و چهارصد هزار نفر به ADSL دسترسی داشته‌اند كه با این وجود همچنان 5،73 درصد از دسترسی‌های این سال از طریق ADSL بوده است.

بنا بر اعلام مراجع متولی فناوری اطلاعات در كشور، در سال 88 هم تعداد كاربران اینترنت پرسرعت كشور یك میلیون و 400 هزار نفر بود كه این رقم در مقایسه با سال 87 كه تعداد مشتركان این بخش به 980 هزار نفر هم نمی‌رسید، رشدی نسبی داشته است.


ویدیو مرتبط :
اینترنت adsl چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۵ سال حبس برای مرد متهم به ترغیب كاربران اینترنت به خودكشی



 

۱۵ سال حبس برای مرد متهم به ترغیب كاربران اینترنت به خودكشی

 

دادگاه عالی ایالت «مینه سوتا» در ایالات متحده آمریكا یك مرد را به اتهام ترغیب كاربران اینترنت به خودكشی فردی و دسته جمعی به ۱۵ سال حبس محكوم كرد.

 

«ویلیام هلپردنیكل» ۴۷ ساله روز گذشته به اتهام ترغیب و تشویق كاربران اینترنت توسط دادگاه عالی ایالت «مینه سوتا» در آمریكا به ۱۵ سال حبس و پرداخت جریمه نقدی محكوم شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش پلیس فدرال آمریكا كه در شبكه خبری ام اس ان منتشر شد، آمده است كه این مرد متهم است «مارك دیری برو» ۳۲ ساله را كه اهل انگلستان است، به خودكشی تشویق كرده و باعث شد تا او در اتاق خوابش خود را به دار بیاویزد.

همچنین یك جوان دیگر هم در كانادا با تشویق این مرد خود را در رودخانه یخ زده غرق كرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام پلیس فدرال آمریكا، پلیس كانادا و انگلیس با كنترل پیام های الكترونیك و نامه های اینترنتی این دو قربانی در نهایت موفق شدند این مرد ۴۷ ساله آمریكایی را در حالی كه قصد داشت فرد دیگری را به خودكشی ترغیب كند، در منزل مسكونیش دستگیر كند.../ایسنا