اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چند درصد اروپایی ها مخالف اسرائیل اند؟


نتایج یک بررسی از وجود حس تنفر بین اروپایی‌ها نسبت به اسرائیل و مقایسه این رژیم با نازی‌ها حکایت دارد.

خبرگزاری فارس:  نتایج بررسی یک موسسه اسرائیلی به نام «ان آر جی» که یکشنبه هفته جاری نیز در نشست هفتگی کابینه اسرائیل مطرح شد نشان داد بیش از 40 درصد شهروندان اروپا دیدگاه ضد اسرائیلی دارند و با این مورد که اسرائیل به خاطر نسل کشی‌ها و رفتارش شبیه نازی های آلمان است، موافق هستند.

بر اساس این گزارش، «نفتالی بنیت» از وزرای کابینه اسرائیل در نشست هفتگی خود در یکشنبه نیز گزارش گرایش‌های ضد اسرائیل سال 2015  را به اعضای کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل ارائه کرد.

در این گزارش بر وجود تنفر از یهودیان در بین مسلمانان،  نیز اشاره شده و  همچنین بر برگزاری اعتراض‌های ضد اسرائیلی و اتهام علیه تل‌آویو مبنی بر این‌که اسرائیل خونخوار و دولتی غیر مشروع بوده، تاکید شده است.

در بخش دیگر این گزارش بر مجبور بودن یهودیان مقیم اروپا در تردد در نواحی حفاظت شده اشاره است .

این گزارش همچنان نشان داد که در روسیه و اوکراین ، مردم یهودیان مهاجر را به عنوان گروهی که صداقتشان زیر سئوال است، بر می‌شمارند.


ویدیو مرتبط :
منوچهر محمدی: 95 درصد مردم مخالف جمهوری اسلامی هستند(!!!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمالا امریکا و اسرائیل با غنی سازی 3.5 درصد توسط ایران موافقت کنند/



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل:

احتمالا امریکا و اسرائیل با غنی سازی 3.5 درصد توسط ایران موافقت کنند/با این توافق، ایران دیگر با زدن دکمه ای می تواند سلاح هسته ای تولید کند

مارک والاس سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل گفت که مذاکرات 1+5 با ایران ممکن است به سمت توافقی پیش رود که بر اساس آن به ایران اجازه ی غنی سازی 3.5 درصدی اورانیوم در خاکش داده شود.

انتخاب : مارک والاس سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل گفت که مذاکرات 1+5 با ایران ممکن است به سمت توافقی پیش رود که بر اساس آن به ایران اجازه ی غنی سازی 3.5 درصدی اورانیوم در خاکش داده شود.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از تایمز اسرائیل، وی افزود: ایران به دنبال کاهش تحریمات اقتصادی در مذاکرت مسکو است  .

سفیر سابق امریکا در سازمان ملل گفت: این مهم است که تحریم ها باقی بماند و همچنین تحریم های سخت تر هم علیه ایران با تاخیر مواجه نشوند.

وی که برای فدراسیون یهودی امریکای شمالی سخن می گفت افزود: شما با تلاش هایی(از سوی 1+5) مواجه خوهید شد که در پی به تعویق انداختن تحریم های جدید است.  اما اکنون زمان تاخیر در اعمال تحریم ها نیست ، بلکه زمان محاصره اقتصادی ایران است.

رئیس گروه "اتحاد علیه ایران هسته ای" اضافه کرد: این نگرانی وجود دارد که تلاش های عاجزانه غرب برای ایجاد پیشرفت در مذاکرات و دستیابی به توافق، به اجازه ی غنی سازی به ایران منتهی شدود.

وی افزود: امریکا و اسرائیل می خواهند اجازه غنی سازی 3.5 درصد به ایران بدهند .

والاس گفت: مشکل این طرح آن است که اجازه ی ادامه کار بر روی زیرساخت های برنامه هسته ای به ایران داده می شود و  این کشور به راحتی می تواند با زدن دکمه ای غنی سازی را افزایش دهد و سلاح هسته ای تولید کند.

وی گفت: من نشانه هایی در خصوص امادگی امریکا و اسرائیل را برای ارائه این طرح دیده ایم.

رئیس گروه "اتحاد علیه ایران هسته ای" گفت: ایرانیان کاملا خطی کشیده اند و می گویند که حاضر به توقف غنی سازی نیستند./انتخاب