اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چندش آورترین کفش !+تصاویر



یک طراح به ظاهر مبتکر با قرار دادن 1050 دندان در کفی یک کفش ،ظاهر جدیدی به این کفش مردانه داده است.

به گزارش روزگار نو این طراح کفش اذعان نموده که این دندان های استفاده شده دندان های مصنوعی هستند و اطمینان خاطر داد که از دندان انسان ها استفاده نکرده است.

با این حال خیلی از بینندگان این کفش که قصد خرید داشتند می گفتند مدل و طراحی کفش جالب و زیباست و با این حال که می دانیم این دندان ها مصنوعی هستند اما فکر کردن به این که 1050 تا دندان زیر پایت است کاری دشوار و چندش آور است.

خود طراح می گوید من بیشتر این کفش را برای افرادی که می خواهند در جشن هالوین شرکت کنند و ظاهری عجیب داشته باشند درست کردم./روزگارنو

چندش آورترین کفش

چندش آورترین کفش

 


ویدیو مرتبط :
چندش آورترین خوراکیها...!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختری با چندش آورترین شیوه هنرمندی +تصاویر



اخبار گوناگون - دختری با چندش آورترین شیوه هنرمندی +تصاویر

خانم "میلی براون " از چندش آورترین روش ممکن برای خلق آثارش بهره می برد.

 خانم "میلی براون " از چندش آورترین روش ممکن برای خلق آثارش بهره می برد. او با بالا آوردن رنگهایی که می نوشد تابلوهای نقاشی خلق میکند که با قیمت گزافی آنها را به فروش میرساند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های عجیب غریب

 

او با استفاده از این کار به شهرتی رسید که حتی در یکی از موزیک ویدئوهای " لیدی گاگا " خواننده معروف هالیوودی نیز حضور یافت.  این دختر 27 ساله با استفاده از شیر سویا و رنگهای خوراکی و نوشیدن و سپسس بالا آوردن آنها نقاشی های منحصر به فردی خلق میکند. او میگوید این روش نقاشی هیچ ضرری به سلامتی او نمیرساند و معمولا بعد از چند روز اجرا و یا خلق چند تابلو یک ماه به خود استراحت میدهد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,نقاشی های عجیب غریب

 

وی از سال 2005 این کار عجیب را آغاز کرده است و به نظر میرسد به خوبی توانسته است با این شیوه چندش آور به شهرت برسد. او میگوید برای تمیزی کارش دو روز قبل از اجرا غذا نمیخورد و سعی میکند قبل از اینکه رنگ ها در معده او با هم مخلوط شوند آنها را بالا بیاورد تا نقاشی های زیباتری داشته باشد.

اخبار گوناگون - پرداد