اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چطور پرویز پرستویی مانع طلاق یک زوج شد؟!


پرویز پرستویی سالها قبل در مصاحبه ای روایت جالبی را بازگو کرده ،که براساس این روایت روایت پرستویی مانع از طلاق یک زوج شده است.

 شبکه ایران: پرویز پرستویی سالها قبل در مصاحبه ای روایت جالبی را بازگو کرده ،که براساس این روایت روایت پرستویی مانع از طلاق یک زوج شده است.

پارس توریسم نوشت: پرستویی در گفت وگویی با کتاب سال 83 مجله «فیلم» در پاسخ به سوالی که عجیب ترین خاطره ای که از شهرت دارید چیست؟ می گوید: «از شهرت می شود استفاده های بدی کرد.اما در جاهایی هم می تواند کار ساز باشد.

اتفاقی برای من پیش آمد که گاهی فکر می کنم از طرح های کیارستمی وار است. یک روز می خواستم از تقاطع کردستان تا تخت طاووس پیاده بروم که یک تاکسی آن طرف بزرگراه ایستاد و شروع کرد به بوق زدن برای من.

با دوتا انگشت اشاره کردم که می خواهم پیاده بروم. اما باز هم اشاره کرد و من رفتم سمت اتوموبیلش ببینم که چه می گوید. نزدیک که شدم گفت آقای پرستویی ما شما را دوست داریم چند دقیقه پیش من می نشینید ؟ سوار که شدم اولین دیالوگ مرد این بودکه آقای پرستویی ،زن من از طرفداران شماست.

گفتم ممنون سرور ما هستند. سلام خدمتشان برسانید. گفت مشکل من چیز دیگری است. و دست کرد در جیبش ودوتا برگه دادخواست طلاق بیرون آورد. گفت پس از سه سال زندگی ویک دختر سه ساله ،رفته خانه پدرش و طلاق می خواهد.


قرار شد به منزلشان برویم. وقتی به در متزل همسر این آقا رسیدیم من زنگ زدم. آقایی که بعدا فهمیدم پدر آن خانم است آمد دم در. از قیافه اش فهمیدم که تا به حال رادیو هم گوش نکرده و طبعا مرا نمی شناسد. گفتم با فاطمه خانم کار دارم و مرد معترض شد که چه کار داری؟درهمین موقع خانم جوانی آمد دم در و از واکنش و نگاهش فهمیدم باید همسر آن مرد باشد.

باور نمی کرد که من آنجا آمده باشم. خلاصه از آنها اجازه گرفته ام که داخل خانه شان بروم و براساس تجربیاتی که از کار کردن در دادگستری داشتم با دوساعت حرف زدن آن خانم را ضی کردم که چادرش را سرش کند  وبرگردد سر خانه و زندگی اش.»


ویدیو مرتبط :
پرویز پرستویی و قالیباف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس جالب پرویز پرستویی در سال 1355


پرویز پرستویی نفر وسط ردیف اول