اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرخ گوشت دست زن جوان را بلعید


بی توجهی به نکات ایمنی شب گذشته برای یکی از شهروندان مشهدی حادثه ساز شد و موجب شد تا چرخ گوشت صنعتی دست یک بانوی ۳۵ ساله را ببلعد.

خبرگزاری مهر: یک بانوی ۳۵ ساله مشهدی شامگاه چهارشنبه ضمن کار با چرخ گوشت صنعتی دچار حادثه شد و دو انگشت دست راست خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: مقارن ساعت ۲۱ شامگاه گذشته این حادثه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

حسین خاکپور بیان کرد: در همین راستا گروه نجات ایستگاه ۲ در کمترین زمان ممکن به محل حادثه واقع در یک منزل مسکونی در منطقه طلاب مشهد اعزام شدند.

وی افزود: این زن جوان در حالی که مشغول کار با دستگاه چرخ گوشت صنعتی در انباری منزل خود بود از ناحیه دست راست دچار حادثه شده بود و متاسفانه تیغه های دستگاه در بررسی اولیه و اظهارات زن جوان قسمتی از انگشتان وی را بلعیده بود.

وی گفت: نجاتگران آتش نشان ضمن رعایت نکات ایمنی در حضور امدادگران اورژانس بوسیله تجهیزات هیدرولیک اقدام به رها سازی دست این زن جوان کردند.

خاکپور اظهار کرد: متاسفانه بر اثر این حادثه دو انگشت دست راست این زن به شدت آسیب دید و وی برای انجام اقدامات پزشکی به بیمارستان منتقل شد.


ویدیو مرتبط :
گیر کردن دست جوان در چرخ گوشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرخ‌گوشت دست کودک ۲ ساله را بلعید



 

 

باز هم به دلیل بی‌احتیاطی والدین، دست یک دختربچه دو ساله اهوازی در چرخ‌گوشت فرو رفت.

 

 

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، پس از وقوع حادثه، این دختربچه به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز منتقل شد و پس از اعلام مسئولان بیمارستان، ماموران آتش‌نشانی به سرعت به محل اعزام شدند.

 

 

به گزارش ایسنا، ماموران امداد و نجات پس از حضور در محل مشاهده کردند که دست این کودک بین دنده‌های چرخ‌گوشت گیر کرده و در نهایت پس از ۲۰ دقیقه تلاش و برش دادن چرخ‌گوشت، دست کودک رها شد.

 

 

با توجه به سرعت عمل تیم امداد و نجات آتش‌نشانی و پزشکان بیمارستان، دست کودک به سرعت تحت درمان قرار گرفت و خوشبختانه آسیب چندانی به انگشتان وی وارد نشد.... / آفتاب