اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرخ و فلک فضایی از راه می رسد


یک شرکت انگلیسی قصد دارد از اولین چرخ و فلک کاملا مجهز به سیستم VR یا همان واقعیت مجازی در ماه آوریل ( آغاز فصل بهار) در یکی از شهربازی های انگلیس رونمایی کند.

خبرگزاری مهر: یک شرکت انگلیسی قصد دارد از اولین چرخ و فلک کاملا مجهز به سیستم VR یا همان واقعیت مجازی در ماه آوریل ( آغاز فصل بهار) در یکی از شهربازی های انگلیس رونمایی کند.

همانطور که از اسم این چرخ فلک بر می آید، شرایط بودن در فضا را برای شخص مهیا می کند و اجرای برنامه آن در هر دور، ۳ دقیقه است و می تواند شخص را از طریق فناوری VR به اعماق فضا و منظومه های ناشناخته شده ببرد.

چرخ و فلک فضایی از راه می رسد

این اولین چرخ فلک کاملا مجهز به سیستم VR در جهان است ضمن اینکه حسگرهایی وجود دارند که دائما هدست اشخاص را کنترل می کنند تا بتوانند تصاویر فضایی را به بهترین وجه ممکن به اشخاص انتقال دهند و در اثر خم شدن سر کار برها به حالت عمودی دقت آن پایین نیاید.

چرخ و فلک فضایی از راه می رسد

از دیگر ویژگی چرخ فلک Galactica سقوط آزاد فیزیکی است که از این طریق عجائب فضا را شخص می تواند احساس کند.


ویدیو مرتبط :
چشم لندن چرخ هزاره بلندترین چرخ و فلک اروپا+گلچین صفاسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلندترین چرخ و فلک دنیا در مسکو ساخته می شود



 

 

 

بلندترین چرخ و فلک دنیا

 

 

قرار است تا سال ۲۰۱۴ میلادی بلندترین چرخ و فلک دنیا با ارتفاع ۲۲۰ متر در مسکو ساخته شود.به... گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس این پروژه، زیر این چرخ و فلک، فضای بازی اسکیت، پارک، باغ زمستانی، فواره های آوازخوان و باند فرودگاهی ویژه ی نشستن بالگرد ایجاد می شود. هزینه ی اجرای این پروژه بیش از ۳۰۰میلیون دلار برآورد شده است.

 

طراحی بزرگ ترین چرخ و فلک جهان به گونه ای است که در آن، ۴۸ کابین تعبیه می شود که هر کابین ۴۸ نفر را در خود جا می دهد و هر ۴۸ دقیقه، یک دور کامل می چرخد.

 

اكنون چرخ و فلک های سنگاپور و لندن بلندترین چرخ و فلک های جهان هستند./خبرگزاری ایسنا