اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا یوتیوب رفع فیلتر نمی‌شود؟



اخبار,اخبار اجتماعی,شبکه‌های اجتماعی


 اخباراجتماعی - دبیر کارگروه تعیین مصادیق:
یوتیوب رفع فیلتر نمی‌شود

دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از تذکر به شرکت ارتباطات زیر ساخت به دلیل بروز مشکلات فنی که منجر به رفع فیلتر برخی سایت های اینترنتی همچون یوتیوب شده است، خبر داد.

عبدالصمد خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رفع فیلتر سایت یوتیوب و دسترسی برخی کاربران اینترنت در ایران به این سایت گفت: یوتیوب رفع فیلتر نشده است و کارگروه فیلترینگ نیز برنامه ای برای رفع فیلتر این سایت ندارد.

وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات فنی در چند روز گذشته برخی کاربران به این سایت دسترسی داشته اند، گفت: دو روز پیش نامه تذکری به شرکت ارتباطات زیر ساخت برای حل این مشکل فنی از سوی دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ داده شده است.

وی افزود: این مشکل فنی به دسترسی به برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی فیلتر شده، منجر شده است.

خرم آبادی تاکید کرد: دستوری برای رفع فیلتر سایت یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی فیلتر از سوی کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ صادر نشده است.

به گزارش مهر، در چند روز اخیر برخی کاربران ایرانی به سایت فیلتر شده یوتیوب دسترسی داشته اند.

یوتیوب سومین سایت پرطرفدار دنیا در حوزه بارگزاری و تماشای ویدئو است که یکی از شاخه های اصلی سرویس دهنده گوگل محسوب می شود.
  اخباراجتماعی - مهر


ویدیو مرتبط :
دروغ بودن خبر رفع فیلتر یوتیوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یوتیوب در ترکیه رفع فیلتر شد


دادگاه قانون اساسی ترکیه ممنوعیت استفاده از یوتیوب در این کشور را لغو کرد. خبرگزاری ایسنا: دادگاه قانون اساسی ترکیه ممنوعیت استفاده از یوتیوب در این کشور را لغو کرد.


دادگاه عالی ترکیه در حکم خود عنوان کرد که ممنوعیت استفاده از یو‌تیوب که از دو ماه پیش توسط رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه اعمال شده است، نقض حق آزدی بیان است.

حکم دادگاه عالی ترکیه در حالی صادر می‌شود که از دو ماه پیش و در پی انتشار یک مکالمه محرمانه دولتی در این سایت اشتراک‌گذاری فیلم دولت ترکیه این وب‌سایت را مسدود کرد.

دولت ترکیه پیش از این در اقدامی مشابه اقدام به مسدود کردن شبکه اجتماعی توئیتر کرده بود که حدود دو هفته بعد، با حکم همین دادگاه این ممنوعیت لغو شد.

به گزارش رویترز، این حکم در حالی صادر می‌شود که تا پیش از این مقامات دولتی ترکیه از اجرای احکام دادگاه‌های دیگر برای لغو ممنوعیت استفاده از یوتیوب طفره می‌رفتند.