اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا وزیر جنگ رژیم صهیونیستی استعفا کرد؟


موشعه یعلون قرار است امروز در کنفرانسی خبری علت استعفای خود را تشریح کند.

خبرگزاری صدا و سیما: به گزارش تلویزیونی المیادین در خبری فوری از استعفای موشه یعلون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد. یعلون در صفحه توئیتر خود اعلام کرد از وزارت دفاع (جنگ) و پارلمان اسرائیل (کنست) استعفا کرده است. وی قرار است امروز در کنفرانسی خبری علت استعفای خود را تشریح کند.


ویدیو مرتبط :
چرت و پرت های جدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی استعفا کرد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,یعلون

«موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک پیام توئیتری استعفای خود از این سمت را اعلام کرد.

به گزارش فارس، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در یک پیام توئیتری استعفای خود از این سمت را اعلام کرد.

یعلون استعفای خود از دولت و کنست را در اعتراض به عدم مقبولیت عمومی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین اعلام «آویگدور لیبرمن» بعنوان نامزد احتمالی برای وزارت جنگ اعلام کرد.

وی در این بیانیه توئیتری با بیان اینکه صبح امروز (جمعه) و در راستای تحولات سیاسی اخیر استعفایش را به نخست وزیر اعلام کرده بود، نوشت: «من از کابینه و کنست بدلیل رفتار نتانیاهو و عدم اعتمادم به وی استعفا می‌دهم. گسترش دادن ائتلاف (کابینه) برای نتانیاهو به سادگی به دست نخواهد آمد.»

وی همچنین گفت امروز جمعه بیانیه‌ای را در کنفرانس خبری در مقر نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی در تل‌آویو قرائت خواهد کرد.

طبق گزارشات رسیده، «یهودا گلیک» از اعضای حزب لیکود قرار است جایگزین یعلون در کنست شود. وی از کسانی است که بارها با نطق‌های آتشین خواستار حمله به مسجدالاقصی و تصرف آن توسط اسرائیل شده است.
تحلیلگران سیاسی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی استعفای یعلون از وزارت جنگ را سرآغاز فروپاشی و شمارش معکوس کابینه نتانیاهو و ائتلاف جادویی که او با رغبت مشغول تشکیل آن است، عنوان می‌کنند.

استعفای یعلون از وزارت جنگ در حالی است که روز چهارشنبه گزارشاتی مبنی بر جلسه نتانیاهو با «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل بیتونا» برای پویستن به ائتلاف کابینه و حزب لیکود جهت تشکیل حکومت متحد و همچنین پذیرفتن سمت وزارت جنگ مطرح شده بود.
در روزهای اخیر نیز تنش‌های سیاسی میان نتانیاهو و یعلون شدت گرفته و نخست وزیر رژیم صهیونیستی بشدت به صحبت‌های وزیر جنگ درخصوص لزوم انتقاد افسران ارتش از سیاست‌های کابینه اعتراض کرده بود.