اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا وزیر بهداشت در مکه لباس احرام پوشید؟


بعد از ورود سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مکه برای پیگیری حادثه منا تصویری از وی با لباس احرام‌ منتشر شد که این پرسش را به میان آورد: « وقتی سفر برای انجام یک ماموریت اداری صورت پذیرفته چرا وزیر لباس احرام پوشیده است؟»

عصر ایران: بعد از ورود سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مکه برای پیگیری حادثه منا تصویری از وی با لباس احرام‌ منتشر شد که این پرسش را به میان آورد: « وقتی سفر برای انجام یک ماموریت اداری صورت پذیرفته چرا وزیر لباس احرام پوشیده است؟»

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت در این باره گفت: قرار بود پرواز وزیر بهداشت به عربستان در ساعت 12:30 روز گذشته انجام شود.  این پرواز اما در نهایت به صورت غیر مستقیم در ساعت 22:30 (10 و نیم شب) به قطر و سپس به عربستان انجام شد.

چرا وزیر بهداشت در مکه لباس احرام پوشید؟

عباس نژاد ادامه داد: «وزیر بهداشت در ساعت 3 بامداد (‌بعد از نیمه شب) وارد جده شد و با توجه به این که هر مسلمانی که وارد مکه و حرم می شود باید اعمال عمره مفرده را به جای آورد لذا دکتر هاشمی نیز در همان ساعات بامدادین و قبل از شروع روز کاری، اعمال را به جای آورد و سپس در جلسه ای  با حضور مسولین بعثه ، ستاد حج و زیارت و هیات پزشکی جمعیت هلال احمر حضور یافت و گزارش های لازم به وزیر بهداشت ارایه می شود.»- جلسه ای که هنگام انجام این گفت و گو (ظهر سه شنبه) همچنان ادامه داشته است.

مدیر کل وزارت بهداشت تصریح کرد: هدف از سفر وزیر بهداشت به مکه پیگیری وضعیت مفقودین و مجروحان «فاجعه منا» است.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با وزیر بهداشت در مکه مکرمه و در لباس احرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر بهداشت در مکه(عکس)



 دکتر قاضی‌زاده هاشمی و قشقاوی معاون امور ایرانیان خارج از کشور به منظور رسیدگی به وضعیت مصدومین و مفقودین فاجعه منا به عربستان سعودی رفته است.

اخبار,اخباراجتماعی ,قاضی زاده هاشمی

 

اخبار,اخباراجتماعی,  قشقاوی

 

 اخبار اجتماعی  -  نسیم