اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا عارف در دومین روز از همایش لاریجانی شرکت نکرد؟/دیدار فشرده با مراجع در قم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, عارف

صبح امروز؛ محمدرضا عارف وارد قم شد و ضمن زیارت حضرت معصومه (س) با برخی از علما و مراجع دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، او در ساعات اولیه صبح امروز به دیدار آیت الله شهرستانی نماینده تام الاختیار آیت الله سیستانی در ایران رفت و پس از آن با آیت الله گرامی از مراجع تقلید شیعه در قم دیدار و کرد. آیت الله گرامی خطاب به او گفت: وقتی شنیدم در تهران کاندیدای انتخابات شدید خوشحال شدم و از اینکه نفر اول تهران شدید خوشحال‌تر شدم. شما الحمدلله بسیار با نشاط هستید و برای کشور منشا خیر هستید.

محمدرضا عارف نیز در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای آیت الله گرامی، اظهار داشت: ‌ معتقدیم جایگاه مراجع تقلید باید حفظ شود. واقعیت این است که اکثریت منتخبان مجلس دهم در مسیر عقلانیت گام بر می‌دارند و از این رو نسبت به مجلس دهم بسیار امیدواریم.

دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی و جوادی آملی از برنامه‌های پیش از ظهر محمدرضا عارف به شهر قم خواهد بود. عارف عصر امروز نیز به دیدار حضرات آیات، موسوی اردبیلی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و صانعی خواهد رفت.

گفتنی است منتخب اول مردم تهران در انتخابات مجلس دهم، پس از زیارت بارگاه کریمه اهل بیت (ع)، بر سر مراجع فقید شیعه و علمای مدفون در صحن حرم حضرت معصومه (س) از جمله مرحوم آیت‌الله العظمی بروجردی، مرحوم آیت‌الله العظمی منتظری، مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی، مرحوم آیت‌الله العظمی آملی لاریجانی، مرحوم آیت‌الله مشگینی، مرحوم آیت‌الله شهید مطهری و... حاضر شد و با نثار فاتحه، به مقام آنان ادای احترام کرد.

 اگرچه محمدرضا عارف روز گذشته در همایش فرآین قانونگذاری که به ابتکار علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار شده بود، شرکت کرد، اما در دومین روز این همایش حضور نیافت و به قم رفت.


ویدیو مرتبط :
دیدار دکتر روحانی با مراجع تقلید در قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفر همزمان هاشمی، لاریجانی و نوبخت به قم برای شرکت در مراسم روز پزشک



اخبار,اخباراجتماعی ,  وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه در مراسم ویژه روز پزشک در قم شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی که روز جمعه برای دیدار با مراجع عظام به قم سفر می‌کند٬ سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم خواهد بود.

مراسم روز پزشک با حضور علی لاریجانی و محمدباقر نوبخت و سید حسن قاضی‌زاده هاشمی روز جمعه در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار می‌شود.

  اخبار اجتماعی -  ایلنا