اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا سینمای ایران ستاره ندارد؟


رضا درستکار معتقد است که هنوز یک بازیگر جوان که بتواند جایگزین ابوالفضل پورعرب یا فریبرز عرب‌نیا شود به سینما معرفی نشده است.

خبر آنلاین: رضا درستکار معتقد است که هنوز یک بازیگر جوان که بتواند جایگزین ابوالفضل پورعرب یا فریبرز عرب‌نیا شود به سینما معرفی نشده است.

رضا درستکار با تاکید بر اینکه روند ستاره و ستاره‌سازی در حیات و بقای سینما بسیار اهمیت دارد، به خبرآنلاین گفت: این اهمیت زمانی بیشتر خودش را نشان می‌دهد که به دلایل متعدد جریان طبیعی سینما به شکل عادی و روتین پیگیری نمی‌شود.

این منتقد سینما با بیان اینکه وقتی بخش اهمی از سرمایه گذاران و تهیه کنندگان اصلی از جریان اصلی سینما دور شده‌اند، افزود: به همین دلیل است که امنیت سرمایه گذاری به مخاطره افتاده است، البته نمی‌گویم به طور کامل تعطیل شده، اما فرقی هم با تعطیلی ندارد و فقط کرکره‌ها نیمه‌باز هستند.

 درستکار با اشاره به اینکه بازیگرها پتانسیل بازی در هر نقشی را ندارند، می‌افزاید: ما هنوز یک جوان جایگزین ابولفضل پورعرب، فریبرز عرب نیا نداریم. هنوز یک خانم با استعداد جایگزین نیکی کریمی، هدیه تهرانی و حتی مهناز افشار نتوانستیم پیدا کنیم و فشارهایی که به اشکال مختلف به سینما وارد می‌شود، باعث شده کسی نخواهد ریسک کند.

این منتقد سینما تاکید کرد: به مدیریت کلان سینما که نتوانسته از موجودیت سینما صیانت کند، انتقاد وارد است.

او ادامه داد: من حتی به تهیه‌کنندگان سینمای خودمان هم انتقاد دارم که با وجود اینکه با مشکلات زیادی ربرو هستند، با همین شرایط فعالیت می‌کنند، اما برای زیر ساخت‌ها، تجهیز سینماها و دور کردن موارد حیاتی آن از جمله پیدا کردن استعدادهای تازه و پیدا کردن خون تازه در رگ‌های سینما هیچ قدمی برنداشته و در آینده هم برنمی‌دارند.

درستکار با اعتقاد به اینکه همین اتفاق‌ها باعث شده تماشاگر و مخاطبان سینمای ایران به سختی قدرت انتخاب داشته باشد، اظهار کرد: به نظرم تنها کسی که در حال حاضر تماشاگر به خاطر او بلیت می‌خرد «رضا عطاران» است. در حالی که تماشگر حداقل باید برای ۱۰ چهره در جریان اصلی سینمای کشور صف بکشد و بلیت بخرد و این نشان می‌دهد که  سینماگران در کنار مدیران سینمایی و تهیه‌کنندگان همه به یک نسبت کمکار بوده‌اند.


ویدیو مرتبط :
زیباترین پُرتره های ستاره های سینمای ایران اکران می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج ستاره سینمای ایران با یک تاجر ایرانی مقیم لندن



 

 

ازدواج ستاره سینمای ایران با یک تاجر ایرانی مقیم لندن

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :مجله پردیس نوشت:ترانه سینمای ایران این روزها بعد از گذشت 10 سال از اکران «من ترانه 15 سال دارم» دوباره با فیلمی از رسول صدر عاملی «زندگی با چشمان بسته» روی پرده سینماها خودنمایی می‌کند.اما زندگی او بر‌خلاف آخرین فیلمش، غمگین نیست؛ بلکه شاد و پر از خنده، شادی، نقل و نبات است. ترانه علیدوستی اواخر تیرماه جشن نامزدی‌اش را برگزار کرد و ترانه عشق و شادی را نواخت. او تابستان پر از جشن و شادی را می‌گذراند.

 

شادی جشن نامزدی به همراه شادی اکران «زندگی با چشمان بسته» که سه سال در انتظار مجوز نمایش بود، حضور دوباره در فیلم پدر سینمایی‌اش رسول صدرعاملی و شادی برگزاری جشن بزرگداشت برای «ترانه» از سوی فیلمیران و... همه و همه تابستان داغ و خاطره‌انگیزی را برای عروس‌خانم ما رغم زده است.

هر چند این روزها برای این‌که در کنار نامزدش علی منصور باشد، ایران نیست و به انگلستان رفته. عروس 28 ساله ما شش هفت سالی از آقا داماد کوچک‌تر است. امیدواریم سکونت این businessman موفق در لندن باعث دوری ترانه از سینمای ایران نشود.

این زوج جوان مراسم نامزدی‌شان را در خانه مادر داماد در ولنجک برگزار کردند و مشغول سپری کردن روزهای تکرار‌نشدنی دوران نامزدی هستند.../انتخاب