اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا سخنگوی شورای نگهبان استعفا داد؟


گمانه‌زنی‌ها درباره دلایل استعفای سخنگوی شورای نگهبان همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: گمانه‌زنی‌ها درباره دلایل استعفای سخنگوی شورای نگهبان همچنان ادامه دارد.

سایت خبری «پایش» در این‌باره مدعی شد: «در روزهای گذشته اختلاف نظرها در شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی بالا گرفته و برخی تنش‌های رخ داده به استعفای آقای ابراهیمیان منجر شده است.

یک منبع نزدیک به شورای نگهبان که خواست نامش فاش نشود گفت که اختلاف‌نظرهای داخلی شورا از یک‌سو و چگونگی بررسی صلاحیت‌ها موجب استعفای آقای ابراهیمیان شده است.

آقای ابراهیمیان از حقوقدان‌های میانه‌روی شورای نگهبان است و احتمالا قادر نبوده با وجود مخالفت خود با رد صلاحیت‌های گسترده، از مواضع شورای نگهبان در این زمینه دفاع کند.

در همین حال برخی منابع خبری از اختلاف نظر حقوقدان‌های شورای نگهبان با آیت‌الله جنتی و آیت‌الله یزدی در زمینه رد صلاحیت‌ها خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد ابراهیمیان از جمله این حقوقدان‌هاست که نسبت به چگونگی بررسی صلاحیت نامزدها اختلاف نظر جدی با دبیر شورای نگهبان دارند.»


ویدیو مرتبط :
سخنگوی شورای نگهبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی شورای نگهبان استعفا داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

نجات‌الله ابراهیمیان از سمت سخنگویی شورای نگهبان استعفا داد.


نجات الله ابراهیمیان با اعلام این خبر گفت: صبح امروز استعفای خود را از سمت سخنگویی شورای نگهبان ارائه کردم.

وی از بیان دلیل استعفای خود امتناع کرد و افزود: در حال حاضر وقت مناسبی نیست که دلیل استعفای خود را بیان کنم. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی برای سمت سخنگویی شورای نگهبان تعیین می‌شود.

 

اخبار سیاسی - ایسنا