اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا دی کاپریو در جنگ ستاره ای نبود؟


چندی پیش، لئوناردو دی‌کاپریو قصد داشت در فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» نقش آناکین اسکای‌واکر را به عهده بگیرد، اما از این کار صرفنظر کرد.

کافه سینما – سرویس سینمای جهان: چندی پیش، لئوناردو دی‌کاپریو قصد داشت در فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای» نقش آناکین اسکای‌واکر را به عهده بگیرد، اما از این کار صرفنظر کرد.

 این بازیگر 41 ساله که سال‌ها قبل با جرج لوکاس ملاقات کرده بود تا در صورت امکان در مجموعه جنگ‌های ستاره‌ای ایفای نقش کند، اخیرا در گفتگویی گفته است: «در آن مقطع زمانی احساس کردم آمادگی لازم برای پذیرش چنین نقشی را ندارم.» دی‌کاپریو امسال با بازی در فیلم بازگشته ساخته ایناریتو، نگاهی به اسکار دارد.

پیش از این نیز قرار بود افراد دیگری مثل ران هاوارد و آل پاچینو در ساخت مجموعه جنگ‌های ستاره‌ای همکاری کنند، اما با سازندگان این فیلم به توافق نرسیدند. آل پاچینو قرار بود نقشی را بازی کند که هریسون فورد را به مقام ستارگی رساند.


ویدیو مرتبط :
لئوناردو دی کاپریو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ستاره به جای دی کاپریو متولد شد


تام کروز قصد دارد در تازه ترین اثر کلینت ایستوود با نام «ستاره ای متولد می شود» ایفای نقش کند. این فیلم بازسازی دیگری از فیلم مشهور «ستاره ای متولد می شود» است که مراحل ساخت آن به زودی آغاز می شود.

تماشا: تام کروز قصد دارد در تازه ترین اثر کلینت ایستوود با نام «ستاره ای متولد می شود» ایفای نقش کند. این فیلم بازسازی دیگری از فیلم مشهور «ستاره ای متولد می شود» است که مراحل ساخت آن به زودی آغاز می شود. ایستوود در حالی فیلمبرداری این اثر را آغاز می کند که انتخاب نخستش برای بازی در این اثر «لئوناردو دی کاپریو» بود و البته با «کریستین بیل» و «ویل اسمیت» نیز گفت و گو کرده بود.



 اما کمپانی برادران وارنر اعلام کرده که تام کروز به عنوان بازیگر نقش نخست در این اثر بازی می کند و نقش رو به روی او را نیز «بیانس نولز» بازی می کند.

مشهورترین اقتباسی که از رمان «ستاره ای متولد می شود» در سینما انجام شده به سال 1954 بازمی گردد که «جودی گارلند» به عنوان نقش نخست در آن بازی کرده است.