اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا دو مقام اطلاعاتی برکنار شدند؟



اخبار ,اخبار اجتماعی ,وزارت اطلاعات

 

اخبار سیاسی - چرا دو مقام اطلاعاتی برکنار شدند؟

«پیرو انتشار برخی اخبار در رسانه‌های داخلی و بیگانه درباره برکناری معاون و مدیرکل وزارت اطلاعات به دلیل شنود دفتر علی مطهری نماینده تهران در مجلس، یک منبع آگاه ضمن تکذیب این موضوع، تغییر معاونت و مدیرکل وزارت اطلاعات را مربوط به چند ماه پیش دانست.» 

این مقام آگاه گفت: تفسیر و تحریف بیانیه آقای مطهری توسط رسانه‌ها موجب شده است که این گمانه نادرست در جامعه پخش شود که تغییر معاون و مدیرکل مربوطه وزارت اطلاعات ناشی از شکایت وی به دلیل شنود دفترش بوده است؛ در حالی که آقای مطهری در بیانیه خود چنین موضوعی را اظهار نکرده و صرفا اطلاع داده است که معاون و مدیرکل مربوطه تغییر کرده‌اند و این رسانه‌ها و افراد در داخل و خارج از کشور بوده‌اند که از این متن برداشت کرده‌اند که دلیل برکناری شنود از دفتر آقای مطهری بوده است.
 
وی افزود: البته در بیانیه آقای مطهری تاریخ دیدار ایشان با معاون وزارت اطلاعات نیز اشتباه ذکر شده است اما اصل دیدار صحیح بوده و در ماه جاری برگزار شده است اما تغییر معاونان وزارت اطلاعات که محدود به معاونت مورد نظر آقای مطهری نیز نبوده است، مربوط به چند ماه قبل بوده و ارتباطی به موضوع شکایت آقای مطهری ندارد و طبیعی است که پس از تغییر معاونان، مدیران کل مربوطه نیز مورد بازنگری قرار گیرند.
 
این مقام آگاه در پایان اظهار کرد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود با توجه به حساسیت موضوع امنیت کشور نسبت به انتشار گمانه‌زنی‌های بی‌اساس و اخبار غیر رسمی در این‌باره خودداری کنند و تنها به انتشار اخبار و تحلیل‌های مستند و قابل اتکا اقدام کنند.

اخبار سیاسی - انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
سرمربی قرمزپوشان برکنار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال نیامده، برکنار شد!



به دلیل عدم انجام تعهدات

قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال نیامده، برکنار شد!

خبرگزاری فارس: قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال به دلیل عدم انجام تعهداتش از این سمت برکنار شد.

سایت باشگاه استقلال نوشت: "نظر به عدم انجام تعهدات و وظایف محوله به علی صلاحی قائم مقام اقتصادی باشگاه استقلال از سمت خود برکنار شد. گفتنی است نامبرده از این تاریخ به بعد هیچ‌گونه سمتی در باشگاه  استقلال ایران نخواهد داشت."

به گزارش فارس صلاحی چندی پیش و پس از انتصابش اعلام کرد اسپانسر 9 میلیارد تومانی برای استقلال جذب خواهد کرد که این اتفاق رخ نداد./فارس