اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا داعش یکی از عناصر خود را اعدام کرد؟ +عکس




 اخبار بین الملل - چرا داعش یکی از عناصر خود را اعدام کرد؟ +عکس

 تروریست های داعش، یکی از همقطاران خود را در حومه شمالی حلب اعدام کردند و جنازه او را سه روز بالای دار نگه داشتند.

به گزارش روز نو، سرکردگان داعش که از هیچ جنایتی علیه جان و مال و نوامیس غیرنظامیان در شهرهای مختلف تحت اشغال خود فروگذار نمی کنند، اتهام این شخص را "اخذ رشوه" در محل پست های بازرسی داعش در شهر "الباب" اعلام کرده و به همین دلیل او را به "سرقت اموال مردم" متهم کرده اند(!)

 

اخبار,اخباربین الملل,گروه تروریستی داعش

 
در واقع اعدام این شخص با هدف ایجاد رعب و وحشت در دل دیگر تروریست های داعش صورت می گیرد، تا مبادا با گرفتن رشوه، راه نفوذ عناصر گروه های رقیب داعش (از جمله جبهه النصره و ...) به مناطق تحت اشغال داعش را باز کنند؛ و به همین دلیل این شخص را به این وضع فجیع اعدام کرده اند تا هیچ یک از تروریست ها حتی فکر رشوه گرفتن و راه دادن افراد ناشناس به درون مناطق تحت اشغال را هم به سرش راه ندهد.
 
در تصویری که از این شخص بر بالای دار منتشر شده، بر گردن وی تابلویی آویخته است که بر روی آن نوشته شده: «نام: ابوعباس عندانی، عضو داعش، جرم: اخاذی از مال مردم در پست بازرسی، حکم: اعدام و به دار آویخته شدن به مدت سه روز به فرمان "امیرالمؤمنین"»!
 
روزنامه القدس العربی با انتشار این خبر و تصویر مربوط به آن نوشت: تاکنون درباره صحت و سقم این خبر، اطمینان حاصل نشده است؛ و مطابق معمول سرکردگان داعش هم به سبب محدودیت های موجود در گفتگو با رسانه ها، از اظهار نظر در این باره خودداری کرده اند.
اخبار بین الملل - روز نو
 


ویدیو مرتبط :
اعدام عناصر النصره به دست داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعدام 4 عراقی به دست عناصر داعش + عکس



گروه تروریستی داعش عکسهایی را از اعدام 4 جوان عراقی منتشر کرد.

به گزارش العالم، عناصر داعش در این جنایت پس از پوشاندن لباس نارنجی به 4 نفر از اهالی استان صلاح لدین، به ضرب گلوله آنان را اعدام کردند.


عناصر داعش مدعی شدند که این جوانان به دلیل جاسوسی اعدام شدند.


شورای استان صلاح الدین در بیانیه‌ای با محکوم کردن این اقدام داعش، از دولت عراق خواست فورا برای آزاد سازی شهرهای تکریت، العلم و الدور و رها کردن ساکنان این مناطق از شر داعش، اقدام کند.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 اخبار بین الملل - العالم