اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا داعش اجساد قربانیان را مثله می کند؟



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

بخشدار السعدیه در استان دیالی اعلام کرد: داعش قربانیان خود را قبل از دفن مثله می کند تا جسد آنها شناسایی نشود.

به گزارش  العالم، "احمد زرکوشی" گفت: از زمان سیطره داعش بر منطقه السعدیه (60 کیلومتری شمال شرقی بعقوبه) تا کنون حدود 100 نفر مفقود شده اند و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

وی به شبکه عراقی سومریه نیوز تأکید کرد: داعش به تازگی اجساد قربانیان را قبل از دفن در گورهای دسته جمعی مثله می کند از این رو هویت قربانیان قابل تشخیص نیست.

زرکوشی خاطرنشان کرد: احتمال دارد صد نفر مفقود شده، از جمله کسانی باشند که در گورهای دسته جمعی به خاک سپرده شده اند.

تا کنون 4 گور جمعی در السعدیه با بیش از 20 جسد کشف شده و جستجو برای یافتن گورهای بیشتر ادامه دارد.

بخشدار السعدیه روز پنجشنبه از کشف 21 جسد از گورهای جمعی خبر داده بود که 7 تن از آنها از اعضای پیشمرگه هستند که هنگام اشغال السعدیه توسط داعش کشته شده اند.
اخبار بین الملل - العالم

 


ویدیو مرتبط :
داعش با اجساد قربانیان چه می کند ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایش اجساد قربانیان توسط داعش + عکس



اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

 اخبار بین الملل - نمایش اجساد قربانیان توسط داعش + عکس

اعضای گروهک تروریستی داعش در یکی دیگر از جنایات خود در شهر دیرالزور سوریه، جنازۀ سربریدۀ سه نفر را در یکی از معابر عمومی این شهر به صلیب کشیدند.

 در تصویری که در پایگاه های ارتباطی اینترنتی منتشر شده، اجساد سه قربانی داعش به نمایش در آمده که بدون سر و در وضعی دلخراش، در یکی از خیابان های دیرالزور از ستونی آویخته شده اند و سه کودک هم در فاصله‌ای نزدیک، بی‌توجه به عمق فاجعه به جنازه ها چشم دوخته اند.

این تصاویر در حالی در رسانه های مجازی منتشر می شود که بسیاری از سازمان های بین المللی و سازمان ملل متحد، بارها درباره آثار سوء وقایع سوریه و عراق بر روی کودکان هشدار داده اند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 اخبار بین الملل - العالم