اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا خانواده متوسلیان به روی سن نرفتند؟


خانواده احمد متوسلیان بعد از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر اعتراض خود را درباره فیلم «ایستاده در غبار» در حضور حجت‌الله ایوبی مطرح کردند.

خبرگزاری ایسنا: خانواده احمد متوسلیان بعد از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر اعتراض خود را درباره فیلم «ایستاده در غبار» در حضور حجت‌الله ایوبی مطرح کردند.

در حالیکه خانواده متوسلیان در مراسم اختتامیه حاضر بودند اما هنگام تقدیر ویژه دبیر جشنواره از متوسلیان، به روی سن حاضر نشدند.

اما پس از پایان مراسم اختتامیه، برادر احمد متوسلیان در حضور رئیس سازمان سینمایی ضمن تشکر از ساخت چنین فیلمی در عین حال گلایه کرد که با خانواده او در ساخت این فیلم مشورتی نشده است.

او نسبت به فیلم‌نامه انتقاداتی را مطرح کرد و حجت‌الله ایوبی و حیدری نیز قول پیگیری دادند.

«ایستاده در غبار» که به بخش‌هایی از زندگی شهید احمد متوسلیان می‌پردازد، در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر به عنوان بهترین فیلم انتخاب و موفق به دریافت چهار سیمرغ بلورین شد.


ویدیو مرتبط :
سن شکارچی خانواده Notonectidae (Backswimmers)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرکز آمار ایران: 43 درصد خانواده های ایرانی سال گذشته اصلا سفر نرفتند



آمارمسافرتهای خانواده های ایرانی,آمارگیری از گردشگران ایران,سفرخانواده های ایرانی

مرکز آمار ایران: 43 درصد خانواده های ایرانی سال گذشته اصلا سفر نرفتند

مرکز آمار ایران نتایج طرح آمارگیری از گردشگران ایران در سال 91 را منتشر کرد که بر این اساس در سال گذشته 43 درصد از خانواده های ایرانی هیچ سفری نداشته اند و 67 درصد از مسافران در خانه بستگان خود اقامت داشته اند.

 هدف کلی از اجرای این طرح، تهیه آمار و اطلاعات مربوط به سفرهای گردشگری خانوارهای کشور در سال 1391 است. جامعه هدف، شامل همه خانوارهای معمولی ساکن در مناطق شهری و روستایی کشور در سال 1391 است. آمارگیری این طرح در فصل های تابستان و پاییز انجام شده است. زمان آمارگیری این طرح در فصل تابستان، 5 تا 25 تیرماه 1391 و در فصل پاییز، 10 تا 30 مهرماه 1391 بوده است. بر اساس آمار مندرج در این طرح در فصل تابستان سال 1391 ، حدود 57 درصد خانوارهای کشور که معادل 12485316 خانوار هستند، حداقل یک سفر داشته اند.

 

در مقابل حدود 43 درصد یعنی 9263684 خانوار در این فصل سفری نداشته اند. از سوی دیگر نتایج نشان می دهد که تعداد سفرهای داخلی در فصل تابستان ، 70871136 بوده است . 60 درصد از سفرهای داخلی در فصل تابستان، با اقامت شبانه و 40 درصد بدون اقامت شبانه بوده است.

همچنین بیش ترین سفرهای با اقامت شبانه در فصل تابستان سال 1391 ، با هدف دیدار دوستان و بستگان ( 56 درصد) و سپس با هدف های گردش و تفریح ( 20 درصد) و زیارت ( 15 درصد) انجام پذیرفته است. سفرهای با اهداف فوق در مجموع 91 درصد از سفرها را تشکیل داده است. حدود 9 درصد از سفرها در فصل تابستان با اهدافی نظیر درمان، آموزش، خرید صورت گرفته است.


از سوی دیگر بیش ترین اقامتگاه اصلی مورد استفاده در سفرهای داخلی با اقامت شبانه خانوارها در فصل تابستان سال 1391 ، منزل بستگان و آشنایان با 67 درصد، ویلا و آپارتمان اجاره ای با 11 درصد و ویلا و آپارتمان شخصی با 6 درصد بوده است.

آمارمسافرتهای خانواده های ایرانی,آمارگیری از گردشگران ایران,سفرخانواده های ایرانی

 

 

آمارمسافرتهای خانواده های ایرانی,آمارگیری از گردشگران ایران,سفرخانواده های ایرانی

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

خبرآنلاین