اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا تلویزیون دخترهای محسن رضایی و همسر قالیباف را نشان نداد؟



دخترهای محسن رضایی,همسر قالیباف,خانواده کاندیداها

چرا تلویزیون دخترهای محسن رضایی و همسر قالیباف را نشان نداد؟

گویا جلیلی چندان برای حضور در چنین برنامه ای روی خوش نشان نداده و نوبت اول به حداد عادل رسیده است. همچنین ولایتی و روحانی هم جزو کاندیداهایی هستند که هنوز برای ضبط این گفت و گو به استودیوی عصر خانواده نرفته اند.

مثل اینکه قرار نیست با خانواده رییس جمهور احتمالی ایران آشنا شویم. برنامه عصر خانواده که این هفته گفت‌و‌گوهایش را به خانواده‌های کاندیداها اختصاص داده بود، احتمالا با ترس سیما از پخش یک شوی شخصی و خانوادگی (آن هم بعد از مناظره‌هایی که با اعتراض زیادی روبرو شد)، از آنتن کنار رفت.

قرار بود در این برنامه با اجرای مژده لواسانی، سوالاتی یکسان و البته خانوادگی از اعضای خانواده های نامزدهای ریاست جمهوری پرسیده شود. جالب اینکه این برنامه تولیدی و دست تلویزیون در اصلاحات آن باز بود. حتی روز گذشته، در برنامه عصر خانواده، مژده لواسانی حضور پیدا کرد و آنونس پخش چنین برنامه ای را ارائه کرد. امروز عصر، قرار بود گفت و گوی غلامعلی حداد عادل که با همسرش در برنامه حاضر شده بود، پخش شود.

ترتیب پخش مصاحبه ها بر اساس حروف الفبا بود اما گویا جلیلی چندان برای حضور در چنین برنامه ای روی خوش نشان نداده و نوبت اول به حداد عادل رسیده است. همچنین ولایتی و روحانی هم جزو کاندیداهایی هستند که هنوز برای ضبط این گفت و گو به استودیوی عصر خانواده نرفته اند. گویا همسر و پسر بزرگ عارف، همسر قالیباف، سه تا دختر محسن رضایی و دو پسر محمد غرضی در این برنامه های ضبط شده حاضر شده اند.

شنیده می شود حتی محور گفت و گو ها با کاندیداها چک شده بود و هر کاندیدایی می توانست سه نفر از اعضای خانواده اش را به انتخاب خود به این برنامه بفرستد. این برنامه به پیشنهاد مریم جلالی، مدیر گروه خانواده شبکه دو و به تهیه کنندگی حسن بزرگی ساخته شده. اما احتمالا با اتفاقاتی که بعد از مناظره کاندیداها در تلویزیون رخ داد، رنگ پخش را به خود ندیده است. هر کاندیدایی در این برنامه 30 دقیقه کامل را به خود اختصاص داده بود.

دخترهای محسن رضایی,همسر قالیباف,خانواده کاندیداها

دکتر طیبه ماهروزاده، همسر غلامعلی حداد عادل در نمایی از برنامه اول عصر خانواده در ارتباط با حضور خانواده کاندایداها

 

/سایت کافه سینما

 

 


ویدیو مرتبط :
آیا میتوان تمام سرمایه را برای همسر طلا خرید و خمس نداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سانسوز اظهارات محسن رضایی در تلویزیون



در نخستین برنامه تلویزیونی محسن رضایی چه گذشت؟

سانسوز اظهارات محسن رضایی در تلویزیون

بنده در شهرستان آقاجاری خانواده‌ای را دیدم در خانه‌ای کمتر از 40 متر زندگی می‌کردند در حالیکه این شهرستان بر روی ثروت عظیم نفت خوابیده است که اگر ایالت‌های اقتصادی را درست کنیم شاهد چنین موضوعاتی نخواهیم بود.

انتخاب  :اولین برنامه تلویزیونی محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شبکه اول سیما با سانسوز مواجه شد!

در این برنامه تلویزیونی محسن رضایی زمانی که از غم و رنج پدر سه شهیدی می گفت که اینک پنج پسر تحصیلکرده وی بیکار بودند علیرغم اینکه سه نقر آنان فوق لیسانس و دو نفر آنان لیسانس داشت، ادامه سخنان وی در این باره سانسور شد و از تلویزیون پخش نشد. 

این در حالی است که این پدر شهید در ادامه مکالمه خود به محسن رضایی می گوید اگر تا چند وقت دیگر مشکلات وی حل نشود، خود کشی می کند. محسن رضایی با نقل این واقعه می خواست به مخاطبان نشان دهد که بیکاری چه بلایی بر سر اقشار مختلف جامعه و حتی بر سر پدری آورده است که سه فرزندش را تقدیم میهن کرده است . این هشدار در تلویزیون اجازه پخش نیافت.

علاوه بر این بخش دیگری از سخنان محسن رضایی و زمانی که وی در مورد تبعیض بین قومیت ها سخن می گفت نیز با سانسور مواجه شد. محسن رضایی در این بخش از سخنان خود از تلاش برای از بین بردن تبعیض بین قومیت ها سخن گفته بود که این بخش نیز اجازه پخش نیافت .

برد موشک‌های‌ما از چندهزار کیلومترگذشته اما در گوشت و مرغ مانده‌ایم!

محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه «با دوربین» شبکه اول سیما در اولین برنامه انتخاباتی خود در رسانه ملی، با بیان اینکه نیازی به معرفی خود نمی‌بینم، اظهار داشت: در این برنامه می‌خواهم از دغدغه‌ها و مشکلات جامعه و امیدها و شوق‌های ملت ایران صحبت کنم.

وی افزود: بنده در حوادث بسیاری شرکت کرده‌ام و در یک ماه گذشته به 250 شهرستان و 40 دانشگاه رفته‌ام و با بسیاری از طبقات مختلف مردم صحبت کردم اما یک حادثه تکان‌دهنده اخیراً برایم پیش آمد.

رضایی ادامه داد: آن حادثه صحبت‌های پدر سه شهید بود که حرفی زد و مرا تکان داد. او به من گفت آقای رضایی بنده 5 فرزند دارم که هر 5 نفر آنها بیکارند و حدود 600 هزار تومان از بنیاد شهید حقوق می‌گیرم و به آنها می‌دهم و تا کنون 10 میلیون تومان خرج کرده‌ام و سه نفر آنها لیسانس و دو فرزند دیگرم فوق لیسانس هستند.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: آیا بازید زندگی مردم ما به اینگونه باشد و در فقر و گرانی و بیکاری به سر ببرند، حتماً این وضعیت شایسته ملت بزرگ ما نیست و باید آن را تغییر دهیم. البته تنها این مورد نبود و افراد مختلفی از روستائیان و کشاورزان با من صحبت کردند.  وجود فقر و بیکاری و گرانی با تحریم‌های اقتصادی خوب نیست. فشار بر زندگی مردم بالاست.

موشک‌های ما از چندهزار کیلومتر عبور می‌کند اما در گوشت مرغ مانده‌ایم رضایی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر فساد، رشوه و تبعیض در اداره کشور از حد معمول خود تجاوز کرده است البته این موضوعات در همه کشورها وجود دارد اما در ایران تشدید شده است. مسائلی در اداره کشور ورود کرده که کارآمدی لازم را از دستگاه‌ها گرفته است. از سوی دیگر ما شاهد سقوط ارزش پول ملی هستیم. پول ملی از نوامیس ونمادهای هویت یک کشور است. پول ملی ما در حال سقوط است و می‌خواهند آن را ساقط کنند.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: هم با سیاه‌نمایی و هم با کسانی که مردم را خواب می‌کنند و می‌گویند هیچ مشکلی در کشور نیست، مخالفم. این نگاه‌ها به کشور ما ضربه می‌زند.

رضایی با اشاره به توان ایران در حوزه‌های دفاعی و امنیتی تأکید کرد: کشور ما از مقتدرترین کشورهای منطقه است و موشک‌های ما از چندهزار کیلومتر عبور می‌کند اما در گوشت مرغ مانده‌ایم. ما باید به جای سیاه‌نمایی واقع‌نمایی داشته باشیم.

رضایی با بیان اینکه باید به اقتصاد و زندگی مردم توجه کنیم، گفت: باید زندگی، اقتصاد، فرهنگ و معماری که مربوط به تمدن کشور را درست کنیم.

وی با انتقاد از سیاه‌نمایی و ندیدن مشکلات کشور اظهار داشت: ملتی که به خواب برود از توانایی‌هایش استفاده نمی‌کند و بنده کسانی که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را تبدیل به یأس می‌کنند قبول ندارم. من واقع‌بینی را انتخاب کرده‌ام.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه چند اشکال اساسی در اداره کشور داریم، گفت: این اشکالات باید حل شود و در این صورت جهشی بزرگی خواهیم داشت.

وی افزود: اشکال اول این است که سفره دولت و مردم از هم جدا شده است. دولت نفت را می‌فروشد و یا به کارکنانش می‌دهد و یا اتوبان و سد می‌سازد و مردم هم کشاورزی می‌کنند و زندگیشان را می‌چرخانند این دو سفره باید یکی شود.

رضایی خاطرنشان کرد: مردم باید به اداره کشور برگردند و اقتصاد و فرهنگ باید به دست مردم بیافتد. دولت باید نقش اصلی خود را ایفاء کند.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: دوران سعی و خطا در کشورمان تمام شده است، نمی‌توان دولت دیگری بیاید و سعی و خطا انجام دهد اینجا آزمایشگاه نیست، اینجا مقتدرترین کشور منطقه است.

رضایی با بیان اینکه نمی‌توانیم هندوانه‌های بازنشده را بعد از خرید باز کنیم، گفت: بنده اخطار می‌کنم به همه فعالان سیاسی، مردم و دوست‌داران انقلاب که به دوران سعی و خطا پایان بدهیم. نظام، مقام معظم رهبری و مردم دیگر تحمل شعار دادن و سعی و خطا را ندارند.

 

محسن رضایی,یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری

 

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: توصیه می‌کنم همه دست به دست هم دهند و به جای همه با من باشند همه با هم باشند و وحدت کلمه اول انقلاب را ایجاد کنند. مطمئناً وقتی مقام معظم رهبری باشد مشکلی پیش نمی‌آید.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: قریب 20 سال است که این دغدغه‌ها در فرزندان امام و سربازان رهبری موجب تحرک ما شده است و با هر سه دولت همکاری کردیم و در مجمع تشخیص مصلحت نظام، چشم‌انداز کشور را روشن کردیم و خدمت مقام معظم رهبری ارائه کردیم و ایشان نیز آن را اصلاح کردند.

وی افزود: این موضوعات به دولت‌های گذشته ابلاغ شد اما دستاوردهای کمی داشت که اگر به آنها عمل می‌شد باید خیلی جلوتر می‌بودیم.

رضایی با اشاره به گلایه‌های مردم از وضع اقتصاد و بیکاری گفت: جوانی به من گفت که عزتم شکسته می‌شود و مادرانی که با تمام وجود رهبری و نظام را قبول داشتند نگران آینده فرزندانشان بودند. اینها انگیزه حضور ما را در انتخابات ایجاد کرد.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه برای چندمین بار ثبت‌نام کرده است، گفت: اگر هشدارهایی که داده بودیم عمل می‌شد نیازی نبود ما به صحنه بیاییم البته به اخطارهایی که الآن هم می‌دهیم توجه نمی‌شود. به این دلیل خودم را در معرض انتخاب مردم قرار دادم.

رضایی با بیان اینکه دولت باید درست شود اظهار داشت: اینکه تیمی بیاید و تیمی برود کار درست نمی‌شود هر سه دولت که آمد و رفت با وجود اینکه در خیلی از مباحث از جمله اقتصاد با هم اختلاف نظر داشتند اما نکات مشترکی هم داشتند در هر سه دولت رشد اقتصاد 4درصد بود و شاهد گرانی و تورم بودیم.

وی با بیان اینکه وضع موجود برآورد همه دولت‌ها و مجلس‌هایی بوده که آمدند و رفتند، گفت: بایستی در مسئله دولت یک تغییر اساسی دهیم که من آن را نوسازی دولت نامیدم که این نوسازی هم در رفتار، ساختار، کارکرد و مدیریت دولت است.

رضایی با بیان اینکه رفتار دولت با مردم خوب نیست، اظهار داشت: ساختار دولت به گونه‌ای است که تمام امور کشور از تهران اداره می‌شود و این از زمان رضاشاه صورت گرفته است از طرف دیگر دولت نباید خودش را رقیب مردم بداند.

وی ادامه داد: مدیریت در هر کشور چند سطح دارد که یکی سطح اجرایی است. ما باید اختیارات وسیعی به شهرداری‌ها و شوراهای روستاها بدهیم و ما حتماً اختیارات محلی را به شوراهای شهرها واگذار می‌کنیم.

کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: سطح دیگر مدیریت کشور سطح عملیاتی است که در کشور ما وجود ندارد و به دلیل این است که ایالت‌های اقتصادی نداریم. شهرهای ما در اقتصاد بی صاحب هستند البته در بعد امنیت، انتخابات، تظاهرات و موضوعات سیاسی، صاحب دارند.

وی افزود: بنده در شهرستان آقاجاری خانواده‌ای را دیدم در خانه‌ای کمتر از 40 متر زندگی می‌کردند در حالیکه این شهرستان بر روی ثروت عظیم نفت خوابیده است که اگر ایالت‌های اقتصادی را درست کنیم شاهد چنین موضوعاتی نخواهیم بود.

رضایی با اشاره مدیریت راهبردی کشور گفت: در یکی از همین دوره‌ها که اصلاً خطر تحریم وجود نداشت، درهای نطنز را بستند و در شرایطی که کشور تهدید می شد، گفتند «ایران تهدید نمی شود» و تحریم‌ها را جدی نگرفتند. این چه تشخیصی است که در اداره کشور می دهیم؟ یکجا باید با تمام قدرت جلو برویم که نمی‌رویم و یکجا باید مراقبت کرده و ماجراجویی نکنیم که رعایت نمی شود. این ربطی به ساختن اتوبان و سد ندارد.

وی ادامه داد: دولت مرکزی باید مدیریت راهبردی و مسائل بین‌المللی و تعاملات کشور را برعهده بگیرد و کارهای اجرایی را به استان‌ها بسپاریم این می‌شود نوسازی در دولت.

رضایی همچنین گفت: یکی از برنامه‌های ما نوسازی در دولت است که این بیشتر از بحث مدیریت است؛ ما در این مسیر ساختار و عملکرد و رفتار را درست می‌کنیم.

وی افزود: فرهنگ هم باید متحول شود؛ اگر فرهنگ متحول نشود ما نمی‌توانیم با هم زندگی کنیم. مگر این زندگی کردن می‌شود که سران کشور نتوانند با هم تعامل داشته باشند؟ فرهنگ زندگی را باید در سیاست درست کنیم تا به طبقات پایین جامعه برسد.

رضایی ادامه داد: وقتی دولتمردان ما همدیگر را تضعیف می‌کنند و نمی‌توانند در کنار هم باشند چه انتظاری داریم که کف خیابان اگر دو ماشین تصادف کرد از اتومبیل پیاده نشودند و به قصد کشت همدیگر را کتک نزنند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید اخلاق را به سیاست برگردانیم، اظهار داشت: باید مشورت پذیری و تواضع را به سیاست برگردانیم و انشاالله در دولتی که من تشکیل می‌دهم تعامل پذیری و گفتگو و مشورت کردن را به طور جدی در همه ارکان دولت برقرار می‌کنم.

وی گفت: مسئله بعدی که من به دنبال آن هستم موضوع برنامه‌های اقتصادی است که البته بسیار مفصل است و من فقط اشاراتی به آن خواهم داشت.

رضایی اضافه کرد: اولین مسئله تحول در کشاورزی ایران است؛ امنیت غذایی ما باید طوری باشد که هر خانواده‌ای تا 5 سال آینده را که فکر می‌کند از نان و گوشتش مطمئن باشد و زمانی این کار انجام می‌گیرد که کشاورزی برنامه ریزی درستی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما یارانه سبز به مردم می‌دهیم، ادامه داد: تمامی کشاورزانی که بخواهند از حالت سنتی به حالت پیشرفته درآیند و مکانیزه شوند و باعث رونق کشاورزی شوند و اصلاح بذر، خاک و دام انجام دهند ما به این افراد یارانه‌ می‌دهیم و اسم این را هم یارانه سبز گذاشتیم.

رضایی تاکید کرد: ما به بیمه کشاورزان، تامین اجتماعی، زارعی می‌رسیم؛ توجه به کشاورزی از خروج مقدار زیادی ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئله بعدی مسئله کسب و کارهای خانگی است؛ من برای 5 میلیون خانوار کسب و کارهایی را تعریف کردم؛ از بانوان گرفته و دانشجویانی که تازه فارغ التحصیل شدند در داخل خانه‌هایشان کارگاه‌هایی در اختیارشان می‌گذاریم تا وسایل کامپیوتری، تلویزیون و برخی وسائل دیگر که در سنگاپور، کره ، تایوان و چین ساخته می‌شود را همین جا بسازند.

وی ادامه داد: ال سی دی‌هایی که ما می‌گیریم و به آن نگاه می‌کنیم از خانه‌های تایوانی‌ها درست شده، چطور بانوان و مردان ما و دانشجویان ما نمی‌توانند در همان محل خودشان حداقل با روزی 4، 5 ساعت کار کردن درآمد قابل توجهی داشته باشد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما بانکی را تحت عنوان بانک مردم درست می‌کنیم که به مردم وام می‌دهد و سود آن را دولت می‌پردازد و اشکالی در زندگی مردم به وجود نمی‌آید.

وی اضافه کرد: مرحله دوم یارانه‌ها که 65 هزار تومان است وارد تولید و سرمایه گذاری می‌کنیم و این کار را به دست خود مردم انجام می‌دهیم.

رضایی با بیان اینکه برنامه‌ای که ما داریم باعث ایجادتورم نمی‌شود و باعث رونق صنعت می‌شود افزود: برنامه‌های مذکور باعث اشتغال همان خانواده‌هایی می‌شود که امروز یارانه می‌گیرند ولی بیکار هستند و در واقع ما به یک تیر دو نشان خواهیم زد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مسئله بعدی که ما پیگیری می‌کنیم نوسازی صنایع ایران است؛ طوفان کالاهای چینی که وارد ایران شده آسیب بسیار جدی زده است؛ ما کسب وکارها را ان قدر حمایت می‌کنیم تا تقویت شود، هر کسب وکاری که ظرف سه سال بتوانددستگاه‌هایش را نوسازی کند، من هیچ مالیاتی از آنها نمی‌گیرم تا ایران بتواند در بازارهای بین المللی در حد اعلا رقابت کند. چرا که اگر کالاهای ما رقابت پذیر نباشد نمی‌توانیم در سطح دنیا پیشرفت کنیم.

وی با بیان اینکه ما به مسئله صنعت و رقابتی کردن آن توجه ویژه داریم اضافه کرد: اقتصاد ما یک ستون بیشتر ندارد؛ شما یک ساختمان 77 طبقه را درنظر بگیرید، به جای اینکه ده ستون زیر این ساختمان باشد تنها یک ستون زیر آن است.

رضایی ادامه داد: اگر یک ادم غلدری مثل آمریکا پیدا شود واین ساختمان را تکان دهد تمام اسباب و اثاثیه مردم کف اتاق می‌ریزد بر همین اساس ما اقتصاد ایران را 10 ستونه می‌کنیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما از کشاورزی، صنعت، توریسم و سایر موارد استفاده می‌کنیم؛ بنده در نظر دارم تا 10 شهرک کشاورزی، سه شهرک سلامت در کشور ایجاد کنم و همچنین شهرهای توریستی را در ایران به وجود می‌آورم تا ما تنها متکی به نفت نباشیم.

رضایی گفت: درمسئله معادن هم بنده حتما ایران را از این حالت خام فروشی بیرون می‌آورم؛ معدن ایران باید تبدیل به تولید فرآورده‌های قابل صدور و با درآمد خیلی بالا باشد.

دبیر مصلحت تشخیص مصلحت نظام در خصوص برنامه‌هایش در زمینه سیاست خارجی گفت: سیاست خارجی را بایداز افراط و تفریط بیرون آوریم؛ آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته‌ای وقت‌کشی می‌کنند؛ نه می‌گویند که ما می‌خواهیم جمهوری اسلامی را براندازی کنیم و نه وارد یک برخورد شفاف می‌شوند لذا نیات خود را پشت یک سری الفاظ پنهان کردند.

رضایی افزود: ما آمریکایی‌ها را سر دو راهی قرار می‌دهیم؛ اگر می‌خواهند با جمهوری اسلامی کار کنند طرح و پیشنهاد خود را ارائه دهند و باید بگویند که باید برای شرایط ایران چه پاسخی دارند؛ این مسائل شفاف نیست و آمریکایی‌ها باید تعهد دهند که اگر زمانی مذاکرات با شکست مواجه شد حق حمله به ایران را ندارد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر امریکایی‌ها بخواهند وارد فاز براندازی جمهوری اسلامی شوند و یا برعکس آن عمل کنند به صراحت باید برنامه‌هایشان را بگویند.

وی افزود: آمریکایی‌ها ما تحریم کردند و از سوی دیگر زمان را هم از ما می‌گیرند بر همین اساس ما باید در این روند تغییر ایجاد کنیم لذا من مذاکرات را جدی می گیرم و یک تیم کارشناس بسیار قوی متشکل از قوی‌ترین دیپلمات‌های ایران را در این رابطه با کار می‌گیرم و انشاالله مسئله هسته‌ای کشور را حل می‌کنیم.

رضایی تصریح کرد: من استراتژی قیچی را استفاده می‌کنم و این مانع را از بین می‌برم و بر همین مسیر جلو می‌رویم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: من به ایستادگی معتقدم و به همین دلیل است که من با یک دست ایستادگی و با دست دیگر پیشروی می‌کنم؛ من در سیاست ایستادگی و در اقتصاد و فرهنگ پیشروی می‌کنم چرا که غیر از این امکان ندارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: کسانی که می‌خواهند هویت انقلاب را برای پیشروی بفروشند یک قتلگاه خطرناک است؛ ما نه به کوچه بن بست می‌رویم و نه به قتلگاه بلکه مسیر قدرت ملت ایران را در سیاست خارجی ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من آنقدر اهرم‌های بزرگی در داخل و خارج داریم که می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم؛ من اولین کاری که می‌کنم این است که اتحادیه آسیای جنوب غربی را بین سران کشورهای منطقه درست می‌کنم و همه را دعوت می‌کنم در ایران تا این اتحادیه درست شود چرا که در اروپا، اسیا و بسیاری از نقاط دنیا یک اتحادیه برای صلح وامنیت و همکاری‌های اقتصادی به وجود امده است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به ملت ایران اظهار داشت: من با شما عهد می‌بندم که حق شما را برگردانم؛ حق بانوان، کشاورزان، کارگران، جوانان، معلمان، بازنشستگان و سایر اقشار را به فضل الهی به آنها بر می‌گردانم.

رضایی گفت: نمی‌توانم که از شوقی که این روزها در دلم افتاده برای شما صحبت نکنم؛ نمی‌دانم چه سری است که شروع تبلیغات انتخابات امسال با سه خرداد مصادف شده و این موضوع را ولادت حضرت علی متقارن شده است.

وی افزود: آزاد سازی خرمشهر یک حماسه بزرگ بود و رهبرانقلاب هم امسال را سال حماسه نامگذاری کرده است و این دو موضوع روی هم افتادند و از سوی دیگر ما عملیات آزاد سازی خرمشهر را با رمز یا علی ابی الطالب انجام دادیم و امروز بعد از گذشت 31 سال آن فتح بزرگ با میلاد حضرت علی مصادف شده؛ آیا در این حکمتی نیست و این نشان نمی‌دهد که ما باید به آینده امیدوار باشیم./انتخاب