اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا با هم دسته جمعی رفته بودیم به مسکو؟!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

چرا با هم دسته جمعی رفته بودیم به مسکو؟! 

سال گذشته زمانی که محمود احمدی نژاد و هیات همراه برای آخرین بار به نیویورک سفر کردند وعلاوه برشرکت در اجلاس سازمان ملل، این شهر استکبار جهانی را برای هشتمین بار سیاحت کردند، بسیاری از رسانه‌ها، نمایندگان مجلس و مردم، اعتراض کردند که چرا احمدی نژاد که زمانی دم از ساده زیستی می‌زد و سر سفره نان و پنیر می‌نشست، بیش از صد نفررا که بعضی از آنها همسر و فرزندان خیلی محترم اعضای دوست‌داشتنی دولت بودند، با پول ناقابل بیت‌المال به نیویورک برده است؟! 

 

البته که این اعتراض، اعتراض درستی نبود، چون عکس گرفتن با سفره نان و پنیر و ادعای ساده زیستی سر جای خودش است و سفر به نیویورک (آن هم آخرین سفر که کلی خاطره‌انگیز است) سر جای خودش است و هر دو بسیار خوب و بجا است... اما با این حال بعضی‌ها فکر می‌کردند که بعد از آن همه اعتراض ، دیگر در این روزهای باقیمانده از دولت ، چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد ولی دولتمردان یک بار دیگر ثابت کردند که بیدی نیستند که با این بادها بلرزند و این بار بروبچ را جمع کردند و با هم رفتند سفر روسیه!

 

خبرگزاری تسنیم دیروز به اطلاع عموم مردم همیشه در صحنه رساند که در جریان سفر روز دوشنبه محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور به مسکو، پایتخت روسیه، که به‌منظور شرکت در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز، صورت گرفته است، هیئتی متشکل از بیش از 100 نفر، به‌ همراه احمدی‌نژاد در این سفر حضور یافته‌اند وهمسر احمدی‌نژاد و همسران برخی معاونان، دستیاران و وزرای رئیس‌جمهور از جمله افرادی هستند که به‌همراه همسرانشان در این هیئت اعزامی حضور دارند.با این وصف، فکر نکنید که این اقدام فقط و فقط در راستای سیاحت بروبچ در روسیه بوده؛ نخیر، اهداف بلندی در این اقدام بزرگ وجود داشته که دو تا از آنها را بخوانید و بقیه‌اش را خودتان حدس بزنید:

 

1- دولتمردان بارها و بارها تاکید کرده‌اند که تا آخرین ثانیه روز 12 مرداد به خدمت به مردم ادامه می‌دهند ؛ و چه خدمتی هم بالاتر از این که خانواده دولتمردان بتوانند گشت و گذاری در روسیه داشته باشند! بالاخره خانواده مسئولان دولتی جزو مردم هستند و این اقدام دولتمردان در راستای خدمت به مردم است دیگر!

 

2- وقتی قرار باشد عدالت برقرار شود ، باید برای همه برقرار شود حتی برای آمریکا و روسیه! واقعا این بی‌عدالتی نبود که خانواده دولتمردان به آمریکا بروند اما به روسیه نروند؟! چرا باید روسیه از این موهبت بهره‌مند نمی‌شد؟! چرا باید تا این حد در حق روسیه بی‌عدالتی می‌شد؟! حالا ولی همه می‌توانند با سربلندی مشاهده کنند که دولت عدالت‌محور، عدالت را به تمامی در مورد آمریکا و روسیه برقرار کرده است!/مردم سالاری

 

 


ویدیو مرتبط :
پارسال همه دسته جمی رفته بودیم multi kill

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كشف قبر دسته جمعی در اسلونی مربوط به جنگ جهانی دوم



 

 

كشف قبر دسته جمعی در اسلونی مربوط به جنگ جهانی دوم

 

مقامات پلیس اسلونی از كشف یك قبر دسته جمعی مربوط به جنگ جهانی دوم در این كشورخبر دادند.

 

«ماركو استروفس» رییس پلیس منطقه «موستك» در اسلونی در مصاحبه ای با رسانه های دولتی این كشور، اظهار كرد: این قبر به طول 120 متر و عرض 5/3 متر اوایل صبح دیروز توسط اهالی منطقه كشف شد.

 

این مقام مسئول پلیس ادامه داد: اهالی منطقه «موستك» كشف این گور دسته جمعی را به پلیس گزارش داده و ماموران موفق شدند با خاكبرداری بقایای اجسادی را كه متعلق به جنگ جهانی دوم بود از درون این قبر بیرون بكشند.

خبرگزاری ایسنا