اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا آیت‌ الله خزعلی در عروسی نوه‌ اش نبود؟


رحمت‌الله بیگدلی، روحانی و روزنامه‌نگار با اشاره به برگزاری مراسم عروسی فرزند مهدی خزعلی، به روایت شرط آیت‌الله خزعلی جهت حضور در مراسم عروسی نوه‌اش پرداخت.

پیام نو: رحمت‌الله بیگدلی، روحانی و روزنامه‌نگار با اشاره به برگزاری مراسم عروسی فرزند مهدی خزعلی، به روایت شرط آیت‌الله خزعلی جهت حضور در مراسم عروسی نوه‌اش پرداخت.

بیگدلی نوشت: «متأسفانه آیت‌الله خزعلی پدربزرگ پدری عروس در مراسم عروسی نوه‌شان حضور نیافتند. علت را از دکتر خزعلی پرسیدم، گفتند آیت‌الله خزعلی گفته‌اند به شرطی در این مراسم حضور می‌یابند که اصلاح‌طلبان نیایند!

به دکتر خزعلی گفتم: خب آن وقت، پدر عروس هم که شما هستید نباید در عروسی دخترتان حضور یابید تا پدربزرگ عروس حضور یابند!»


ویدیو مرتبط :
آیت الله جنتی:آیت الله خزعلی گفت هر شب او را لعنت میکنم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام نوه امام در پی درگذشت آیت الله خزعلی


حجت‌الاسلام سید حسن خمینی طی پیامی درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید حسن خمینی طی پیامی درگذشت آیت‌الله خزعلی را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی طی پیامی درگذشت آیت الله خزعلی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت فقیه ارجمند و یار روزهاى غربت امام، حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلى طاب ثراه موجب تأثر همه دوستداران و علاقمندان آن مرحوم شد. شخصیت بزرگوارى که از آغازین روزهاى انقلاب امام خمینى(س) همراه و همگام با نهضت اسلامى بود و با تقدیم فرزند خویش ثبات قدم خود را در این مسیر به نمایش گذاشت.

این پیام می‌افزاید: اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به خانواده گرانقدر و ارزشمند ایشان به‌خصوص همسر گرامى و  آقازادگان محترم و صبیه‌هاى محترمه آن فقید سعید از خداى متعال علو درجات و حشر با معصومین براى ایشان مسئلت دارم.