اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا آتوسا حجازی برای پدرش گریه نکرد؟


سال پیش «ناصر حجازی» از جمع طرفدارانش رفت. «آتوسا حجازی»، دختر او در یادداشتی درباره روز رفتن پدر و علت اشک نریختنش نوشته است

روزنامه تماشا: 2 سال پیش «ناصر حجازی» از جمع طرفدارانش رفت. «آتوسا حجازی»، دختر او در یادداشتی به «شرق» درباره روز رفتن پدر و علت اشک نریختنش نوشته است:

پدر خوب و مهربانم سلام، بعد از رفتنت همه می گفتند آتوسا چرا برای پدرش اشک نمی ریزد؟ بابای خوبم، باور کن هنوز که هنوز است هجمه ای از اشک در چشمانم جریان دارد اما برای خروج راهی نمی یابد. برای اینکه من «آتوسا» حجازی هستم، دوست ندارم اشکم را ببینند اما در اتاق تنهایی ام، روی صندلی خستگی هایم می نشینم و عاشقانه به تو فکر می کنم.

من برای تو و به خاطر تو حتی دور از چشم سعید و ارسلان ماه هاست اشک های عاشقانه می ریزم. نمی دونم می دونی یا نه، سعید بعد از رفتن تو با فوتبال خداحافظی کرد چرا که اعتقادش بر این است که فوتبال بدون ناصر حجازی برایش معنایی نخواهد داشت و مردانه روی قول و تصمیمش ایستاد.

سعید بعضی از خصوصیات اخلاقی اش هم شبیه خودت است. بابا ناصر! می خواهم درباره ارسلان با تو سخن بگویم. یادت است می گفتی ارسلان شبیه کودکی های توست؟ من پیری تو را ندیدم اما فکر می کنم ارسلان شکل پیری تو خواهد شد. یادت است می گفتی ارسلان یار و یاور تنهایی های توست، مخصوصا وقتی که تیمی نداشتی.

ارسلان برای اولین بار قدم زدن در کوچه های شمس آباد را با تو تجربه کرد. همه دلخوشی های ارسلان این بودکه با تو به استخر کوچکی که در خانه بنا کرده بودی برود تا شنا در زمستان را با تو تجربه کند اما تو تا تابستان 90 هم صبر نکردی و رفتی. برو، برو آنجا که تو را می خواهند. برو آنجا که تو را می فهمند. خاطراتت در دلم می خندند، خاطراتت در دلم می گریند.


ویدیو مرتبط :
مگه میشه گریه نکرد....!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حجازی: گریه من به خاطر نبودن پدرم بود



 

عزیزمحمدی در پاسخ به علی کریمی: در کاری که به او مربوط نیست دخالت نکند

 

خیلی دوست داشتم که پدرم زنده بود و این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کرد و می‌دید که استقلال چگونه پرسپولیس را شکست داد.

آتیلا حجازی مربی استقلال بعد از پیروزی قاطع این تیم مقابل پرسپولیس در حالی که در ورزشگاه قدم می‌زد سرش را پایین انداخته بود و گریه می‌کرد. حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در مورد گریه کردنش می‌گوید:« بعد از پایان مسابقه دلم گرفته بود و گریه من به خاطر نبودن پدرم بود. خیلی دوست داشتم که پدرم زنده بود و این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کرد و می‌دید که استقلال چگونه پرسپولیس را شکست داد.»

حجازی در مورد بازی حرف‌هایش را اینگونه ادامه می‌دهد:« به نظر من این دربی کیفیت چندان خوبی نداشت چون به خاطر حذبی بودن مسابقه یک تیم باید کنار می‌رفت و همین موضوع در کیفیت بازی تأثیر منفی گذاشت. البته شرایط در وقت اضافه تغییر کرد و ما به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.»

حجازی تأکید می‌کند:« ما از قبل می‌دانستیم که برنده این بازی خواهیم بود چون کفه ترازو به سمت استقلال سنگین‌تر بود. وقتی بازی مساوی بود نگرانی‌هایی وجود داشت ولی ما اطمینان داشتیم که می‌توانیم پرسپولیس را ببریم.»

آتیلا در مورد غیبت چند بازیکن پرسپولیس تأکید می‌کند:« به هر حال این موضوع بی‌تأثیر نبود و ما توانستیم از آن استفاده کنیم. استقلال دراین دیدار نشان داد که مستحق برد بود.» از حجازی در مورد بهترین بازیکن زمین سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« از نظر من همه بازیکنان استقلال خوب کار کردند. مجتبی جباری دو گل، پژمان منتظری در خط دفاع خوب بازی کرد و فرهاد مجیدی هم خیلی تلاش کرد. به نظر من همه بازیکنان خوب بودند.»