اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چترباز تهرانی پس از سقوط از مرگ نجات یافت



اخبار,اخبارحوادث,سقوط در ارتفاعات

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: چترباز 35 ساله تهرانی، پس از سقوط در ارتفاعات سه هزار متری منطقه 'آشنه در' شهرستان دماوند با تلاش عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان از مرگ نجات یافت.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا، 'حسین فارابی' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به وقوع این حادثه اشاره کرد و گفت: ساعت 18 سه شنبه یک چترباز هنگام پرواز در ارتفاع سه هزار متری منطقه 'آشنه در' دماوند سقوط کرد که با حضور به موقع عوامل امداد و نجات توانستیم وی را از مرگ حتمی نجات دهیم.

وی با بیان اینکه در این عملیات هشت نفر از نیروهای امدادی در محل حاضر شدند، ادامه داد: این چترباز دچار شکستگی پاها و دنده ها و خونریزی داخلی شده بود که بعد از انجام مراحل اولیه امداد و نجات، توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان سوم شعبان دماوند منتقل شد.
فارابی علت سقوط را نداشتن فنون لازم جهت هدایت چتر، نبود شرایط جوی مناسب و نداشتن آگاهی از وضع هنگام پرواز دانست.

لازم به ذکر است، منطقه 'آشنه در' در روستای چنار شرق شهرستان دماوند واقع شده که به دلیل داشتن کوه های مرتفع محل مناسبی برای پرواز چتربازها است.
 
اخبار   حوادث - ایرنا 


ویدیو مرتبط :
هواداری که از سقوط نجات یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مادر جوان بر اثر سقوط از چرخ فلک در برازجان / کودک 4 ساله نجات یافت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد
مرگ مادر جوان بر اثر سقوط از چرخ فلک در برازجان / کودک 4 ساله نجات یافت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از مرگ مادر جوان بر اثر سقوط از چرخ فلک در برازجان خبر داد و گفت: کودک چهارساله در این حادثه نجات یافت.

سید مجید حسینی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تأیید خبر کشته شدن مادر جوان در چرخ فلک برازجان اظهار داشت: امشب بر اثر سقوط یک مادر جوان به همراه کودک چهارساله از یکی از کابین‌های چرخ فلک برازجان، مادر 35 ساله در دم جان باخت.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، تیم امداد و نجات اورژانس و فوریت‌های پزشکی دشتستان به محل حادثه اعزام شد و نسبت به اعزام کودک و مادر به بیمارستان شهید گنجی اقدام کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: به دلیل شدت جراحات وارده متأسفانه مادر 35 ساله جان باخت و هم‌اکنون عملیات درمانی برای نجات جان پسر چهارساله وی ادامه دارد.

حسینی تصریح کرد: بر اساس گزارشی که از بیمارستان شهید گنجی گرفتیم، با تلاش کادر درمانی، کودک از مرگ نجات یافته و هم‌اکنون تیم درمانی تمام تلاش خود را برای سلامت کامل کودک به کار گرفته است.

 

اخبار حوادث - فارس