اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چاووشی «پاروی بی قایق» را به آب انداخت


محسن چاووشی، خواننده و ترانه سرای محبوب موسیقی پاپ بزودی آلبوم «پاروی بی قایق» را به طرفدارانش عرضه خواهد كرد.

بانی فیلم: محسن چاووشی، خواننده و ترانه سرای محبوب موسیقی پاپ بزودی آلبوم «پاروی بی قایق» را به طرفدارانش عرضه خواهد كرد.

این آلبوم با آهنگسازی و خوانندگی او شامل 10 تراك با عناوین دزیره، قهوه قجری، جز، تفنگ سرپر، خواب، پاروی بی قایق، یه خونه كوچیك، كلنجار، یوسف و وصیت است. ترانه های این آلبوم را نیز روزبه بمانی، حسین صفا و حسین غیاثی سروده اند و جالب آنكه میكس و مسترینگ آن را نیز هنرمند سرشناس آلمانی كریس بایر (Chiris bauer) برعهده داشته است. چهره ای كه با خوانندگان معروف اروپایی و آمریكایی همكاری داشته است. گویا چاووشی در آلبوم جدید خود چند ترانه در سبك راك نیز خوانده كه اقدامی نو در كارنامه او محسوب می‌شود.

آلبوم جدید آقای خاص را مؤسسه تصویرگستر پاسارگاد تا دو هفته آینده روانه بازار موسیقی خواهد كرد.

از این خواننده 35 ساله تاكنون چندین تك آهنگ و آلبوم هایی چون «نفرین»، «خودكشی ممنوع»، «لنگه كفش»، «متاسفم»، «ژاكت»، «حریص»،‌ «سنتوری»، «یه شاخه نیلوفر»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده ام» و... منتشر شده است.

آخرین كار او نیز شركت در آلبوم گروهی «من و ما» بود كه ترانه ای با نام «دیگه دوستم نداره» را در كنار چهره هایی مثل رضا صادقی،‌ ایمان قیاسی، مهدی یراحی، علی لهراسبی، شهرام شكوهی، سینا حجازی و... خواند.

از چاووشی به عنوان پرمخاطب ترین خواننده موسیقی پاپ در كشور نام برده می‌شود كه سالهاست علاقه مندانش در انتظار برگزاری نخستین كنسرت او هستند.


ویدیو مرتبط :
محسن چاووشی - پاروی بی قایق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با این قایق روی آب قدم بزنید! +عکس



کریس تاد قایق عجیبی درست کرد که قرار بود با آن مسیر 106 کیلومتری ولز تا ساحل شرقی ایرلند را بپیماید، اما متأسفانه قایق او بعد از 40 کیلومتر غرق شد.

این قایق قوای حرکت خود را از یک چرخ بزرگ که تاد در آن قدم می زد و حتی می دوید می‌گرفت و از جایی که این چرخ شبیه چرخ‌های بازی است که برای همستر ها در قفس می‌گذارند، به این شناور عجیب قایق همست ری هم می‌گویند. هدف تاد از درست کردن این قایق ساخت عجیب‌ترین قایق پایی جهان نبود،‌ او می‌خواست با قایق خود برای یک موسسه نابینایان اعانه جمع کند که متأسفانه به مقصد خود نرسید./برترین ها

قایق عجیب

قایق عجیب

قایق عجیب

قایق عجیب

قایق عجیب