اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چالوس و هراز از ساعت 12 یکطرفه می‌شوند


رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا:  سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بار ترافیکی سنگین در دو محور چالوس و هراز گفت: این دو محور از ساعت 12 امروز 14 فروردین ماه 93 به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

وی افزود: امروز در استان‌های مازندران محور چالوس - کرج، فیروزکوه و هراز، استان اصفهان محورهای دامنه و گلپایگان، استان گلستان محورهای آزادشهر – شاهرود و توسکستان – شاهرود، استان لرستان محور الیگودرز، استان کردستان محورهای بیجار – دیواندره و بیجار - زنجان، استان سمنان محور شهمیرزاد – فولاد محله و در استان فارس تمامی محورها شاهد بارش برف هستیم.

وی تاکید کرد: در بخش‌هایی از جاده‌های استان فارس شاهد مه شدید هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس ناجا ادامه داد: در استان‌های البرز، تهران، اصفهان، همدان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی ، کرمان و گیلان نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین در محور هراز از پارک جنگلی آمل تا تونل شماره یک ،‌ محور کرج – چالوس از مرزن آباد تا پل زنگوله شاهد ترافیک سنگین هستیم و در محور هراز از تونل شماره یک تا امامزاده هاشم و محور کرج چالوس از پل زنگوله تا تونل کندوان و محور فیروزکوه از شیرگاه تا سوادکوه ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

وی تاکید کرد سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

حمیدی تاکید کرد محورهای شمشک به دیزین، پونل به خلخال و شهداد به نهبندان همچنان مسدود هستند.

گفتنی است، با توجه به شرایط جوی متفاوت مقصد و مبدا، مسافران پیش از حرکت با شماره 88255555 در کل کشور تماس گرفته و یا از طریق سایت اینترنتی rahvar120 از وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور مطلع شوند.


ویدیو مرتبط :
هراز نیوز: ترافیک سنکین درجاده هراز بین تونل چهار و پنج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاده هراز بازگشایی شد/ چالوس و هراز فردا به سمت تهران یکطرفه می شوند‎



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پلیس راه راهور اعلام کرد جاده هراز که به علت بارش شدید برف،کولاک و مه گرفتگی شدید مسدود شده بود، بازگشایی شد.

همچنین، سرهنگ قاسمیان جانشین رییس پلیس راهور ناجا افزود: با توجه به پیش‌بینی بازگشت بخشی از مسافران نوروزی در روز چهارشنبه، تردد انواع وسایل نقلیه در محور كرج – چالوس از ساعت 12 چهارشنبه تا 3 بامداد پنجشنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 چهارشنبه تا 3 بامداد پنجشنبه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت یكطرفه خواهد بود.

 

وی به محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز نیز از ساعت 13 روز پنجشنبه تا 2 بامداد جمعه از رودهن به آب اسك ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 پنجشنبه تا 2 بامداد جمعه از آب اسك تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت یكطرفه خواهد بود.

 

میزان