اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چالش جدید عکس سربازی در اینستاگرام


در بین صفحه های اینستاگرامی، صفحه شخصی مازیار ناظمی - که زمانی مجری ورزشی تلویزیون بود و با «تهران 20» با آنتن خداحافظی کرد - صفحه خاصی است. او این روزها رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان است و معمولا از پست هایش برای اظهارنظرهای شخصی و واکنش به اخبار رسانه ها استفاده می کند.





هفته نامه تماشاگران امروز: در بین صفحه های اینستاگرامی، صفحه شخصی مازیار ناظمی - که زمانی مجری ورزشی تلویزیون بود و با «تهران 20» با آنتن خداحافظی کرد - صفحه خاصی است. او این روزها رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان است و معمولا از پست هایش برای اظهارنظرهای شخصی و واکنش به اخبار رسانه ها استفاده می کند.

چالش جدید عکس سربازی

اما مازیار ناظمی هفته پیش کار بامزه ای کرد و این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. در شرحش هم نوشت: «بیشتر مجریان تلویزیون خدمت سربازی رفته اند؛ این هم کارت پایان خدمت دوست خوبم مرتضی حیدری. قابل توجه فوتبالیست هایی که خدمت را پیچاندن و هنوز هم در پیچ آن به سر می برند.»

مهرداد پولادی را بی خیال؛ سبیل های آقا مرتضی را دارید؟


ویدیو مرتبط :
سربازی عجیب علی ضیا و حسن ریوندی - اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چالش «عمو پورنگ» در اینستاگرام +عکس


عموپورنگ یا همان داریوش فرضیایی در اینستاگرام خود چالش جدیدی به راه انداخت و آن هم عکس گرفتن طرفدارانش در حال بوسیدن دست مادرشان است.

جام جم آنلاین: عموپورنگ یا همان داریوش فرضیایی در اینستاگرام خود چالش جدیدی به راه انداخت و آن هم عکس گرفتن طرفدارانش در حال بوسیدن دست مادرشان است.

این چالش با استقبال خوبی هم همراه شده و هزاران نفر برای عمو پورنگ عکس فرستادند. عمو پورنگ هم در واکنش به عکس ها نوشته است: سلام دوستان ؛ جالبه اکثرا نوشتید خجالت میکشیم یا رومون نمیشه دستشون رو ببوسیم.. اما اونها بارها شده قربون صدقه مون رفتن و حتی در اغوشمون کشیدن... چطور حاضریم عکسهای مختلف از خودمون یا هر چیز دیگه ای بذاریم ولی بوسیدن دست والدین رو نه ؛ چون خجالت میکشیم...!!؟ آره دیگه بزرگ شدیم و قد کشیدیم ؛ رومون نمیشه اینکار رو بکنیم ؛ ولی کافیه اتفاقی خدای نکرده براشون بیفته.. ای خدا جلوی همه شیون میکشیم اشک میریزیم و خودمون رو به زمین میزنیم.

دعوت «عمو پورنگ» به چالش بوسیدن دست مادران/ تصاویر

نکته مهم اتفاقی است که بواسطه این حرکت میتواند در خانواده ها رخ بدهد و آن نزدیکتر شدن و صمیمی تر شدن فرزندان به والدین است..

فرزندان ما وقتی محبت و عشق را در آغوش ما ببینید دیگر نیازی ندارند برای جبران کمبودها به محیط بیرون و افرادی نارفیق پناه ببرند.

دعوت «عمو پورنگ» به چالش بوسیدن دست مادران/ تصاویر

دعوت «عمو پورنگ» به چالش بوسیدن دست مادران/ تصاویر

دعوت «عمو پورنگ» به چالش بوسیدن دست مادران/ تصاویر