اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چاقی «آدل» همه را شوکه کرد +عکس


چاقی بیش از حد آدل در جشن موسیقی روز جمعه همه طرفدارانش را شوکه کرد.وی با آنکه در این مراسم لباس مشکی برتن داشت بسیار چاقتر از قبل نشان می داد.

روزگار نو: چاقی بیش از حد  آدل در جشن موسیقی روز جمعه همه طرفدارانش را شوکه کرد.وی با آنکه در این مراسم لباس مشکی برتن داشت بسیار چاقتر از قبل نشان می داد.



 چند وقت پیش، کارل لیجر فیلد ، طراح لباس به آدل گفت که آدل خیلی چاق است اما با خشم این خواننده روبرو شد و آدل تاکید کرد که نظر هیچ کس برایش اهمیت ندارد و فقط اگر خودش دوست داشته باشد لاغر می شود.

اوگفت:"من هرگز دلم نمی خواست شبیه مدلهای روی جلد مجلات شوم .من نماینده گروه بزرگی از زنان هستم و از این بابت به خودم افتخار می کنم."



" اگر یک بازیگر بودم و مجبور بودم بخاطر بازی در یک نقش خاص لاغر شوم حتما" اینکار را انجام می دادم اما وزن من هیچ ربطی به حرفه ام ندارد.

حتی وقتی قصد دارم با یک کمپانی تولید و یا انتشار موسیقی قرار داد ببندم ، اکثر آنها می دانند که اگر جرات کنند و به من بگویند باید وزنم را کم کنم با آنها همکاری نمی کنم."




آدل در مراسم گلدن گلاب سال 2013 برای ترانه Skyfall فیلم جیمز باند برنده جایزه شد.


ویدیو مرتبط :
25 عکس شوکه کننده از ارواح که باور نخواهید کرد(16+)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دارویی طبیعی برای درمان چاقی +عکس



درمان چاقی , خواص آب پرتقال

یکی از باورهای غلطی که در مورد رژیم های غذایی وجود دارد این است که بدون دغدغه و رعایت الگوی خاص می توان به هر میزان میوه مصرف کرد.

 

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، باور غلطی که می توانیم به هر میزان میوه در رژیم غذایی روزانه قرار دهیم باعث می شود تا بسیاری افراد که به دنبال کاهش وزن هستند به هدف خود نرسند.

 

مصرف پرتقال بهترین داروی طبیعی برای درمان چاقی است و با مصرف آن كمبود عناصر فلزی بدن تامین و مقاومت طبیعی بدن زیاد می شود، همچنین میوه پرتقال، سرشار از ویتامین های آ، ب و ث است.

 

پرتقال دارای آهن، فسفر، كلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم، مس، كلر، گوگرد روی و غیره است. آب پرتقال، اثر مقوی و نشاط آور دارد و با مصرف آن، غلظت خون كاهش پیدا می كند، لذا می توان پرتقال را محافظ سیستم عروقی به حساب آورد.

 

درمان چاقی , خواص آب پرتقال

 

 

اگر آب پرتقال بدون پوست كندن میوه تهیه شود اثر مفیدتری دارد. آب پرتقال نوشابه ای مفرح و با خاصیت مدر و دارای اثر ضدسم است و مقاومت محیطی بدن را زیاد می كند.

 

افرادی كه چاق هستند، اگر رژیم پرتقال بگیرند، در رفع چاقی بسیار موثر است. در این رژیم باید چند روز پرتقال بخورند.

 

برای معالجه چاقی و گرفتن رژیم لاغری یك عدد پرتقال و 3 لیمو را به برش های نازكی ببرید و آن را مدت 10 دقیقه در نیم لیتر آب بجوشانید، 2 قاشق سوپ خوری عسل را به آن اضافه كنید و دوباره 5 دقیقه آن را بجوشانید، بعد آن را صاف و بگذارید سرد شود و هر روز 3 استكان كوچك از آن میل كنید.... / خبر گزاری : مشرق