اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چاقوکشی 2 شرور سابقه دار در تهران


مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به درگیری شب گذشته دو شرور سابقه دار در شمال پایتخت، اعلام کرد عامل اصلی بروز این درگیری شناسایی و تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است.

ایرنا: مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به درگیری شب گذشته دو شرور سابقه دار در شمال پایتخت، اعلام کرد عامل اصلی بروز این درگیری شناسایی و تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است. 
 
 شب گذشته در محدوده شمال تهران دو نفر از اراذل و اوباش سابقه دار با یکدیگر درگیر شده که در اثر نزاع با چاقوکشی یکی از آنان مجروح و به بیمارستان منتقل می شود. 

براساس این گزارش، در ادامه این درگیری ضارب اصلی از محل نزاع متواری و پس از اطلاع از محل بستری فرد مضروب به اتفاق یکی از همدستانش به بیمارستان رفته و با ایجاد درگیری با کادر بیمارستان، دوباره فرد مضروب را مجروح و متواری می شود. 

با اطلاع پلیس از موضوع، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پایتخت مامور دستگیری این افراد شدند که در همان ساعات اولیه همدست ضارب که در متواری کردن عامل اصلی نقش داشته، شناسایی و دستگیر می شود. 

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، عامل اصلی بروز این درگیری، شناسایی شده و تحت تعقیب پلیس قرار دارد. 

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دراین گزارش اعلام کرده که اخبار تکمیلی دراین خصوص متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. 


ویدیو مرتبط :
یک شرور در اتوبان .خنده دار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری شرور سابقه‌دار شرق تهران



اخبار حوادث - دستگیری شرور سابقه‌دار شرق تهران

شرور حرفه‌یی هنگام قدرت‌نمایی با سلاح سرد در خیابان‌های خاك سفید تهران دستگیر شد.

شامگاه چهارم آذر ماه سال جاری صدای عربده‌كشی‌های یكی از اراذل و اوباش سابقه‌دار شرق تهران، رعب و وحشت را در دل ساكنان این منطقه از پایتخت كاشت و باعث شد تا اهالی محل در تماس با فوریت‌های پلیسی ١١٠ ماموران را در جریان حادثه قرار دهند. به این ترتیب به سرعت تیمی از ماموران برای رسیدگی به موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.


قمه‌كشی و قدرت‌نمایی؛ دو جرمی بود كه بیش از هر چیز دیگری در شكایات مردم خودنمایی می‌كرد. با رسیدن ماموران به محل مورد نظر، صحت شكایات مردم برای پلیس محرز شد. به گفته سرهنگ امیرهوشنگ امیری، رییس كلانتری ١٤٤ جوادیه تهرانپارس، ماموران پس از رسیدن به محل، متوجه گروهی از مردم شدند كه در خیابان جشنواره تجمع كرده‌اند. به گفته سرهنگ امیری، یكی از اراذل و اوباش منطقه با همراه داشتن یك عدد قمه بزرگ و یك عدد اسپری اشك‌آور و با حالتی غیرعادی اقدام به عربده‌كشی و چرخاندن قمه بالای سر خود می‌كرد.

 

به این ترتیب به سرعت عملیات دستگیری متهم در دستور كار ماموران قرار گرفت. سرهنگ امیری در تشریح روند دستگیری متهم گفت: زمانی كه یكی از ماموران برای دستگیری متهم به سمت او حركت كرد، شرور سابقه‌دار به سرعت اسپری خود را زمین انداخت و با دست یقه مامور را گرفت و با او درگیر شد.

 

اقدامی كه باعث شد تا ماموران بلافاصله از مقر انتظامی، درخواست نیروی كمكی كنند. همزمان متهم برای تحت تاثیر قرار دادن ماموران اقدام به خودزنی با قمه و ایجاد جراحت بر بدن خود كرد. تمامی شواهد نشان می‌داد متهم حالت عادی ندارد و احتمال مصرف مواد الكلی از سوی او وجود دارد.

 

با اعزام دو مامور دیگر به محل درگیری، روند دستگیری شرور سابقه‌دار وارد مسیر تازه‌یی شد. به گفته سرهنگ امیری، متهم پس از دیدن ماموران به سرعت وارد یكی از آپارتمان‌های خیابان جشنواره شد و از پنجره طبقه چهارم اقدام به پرتاب شیشه‌های بطری نوشابه به سمت ماموران كرد.


شرایط غیرعادی به نظر می‌رسید و لزوم دستگیری متهم بیش از هرچیز دیگری احساس می‌شد. در حالی كه ماموران در حال طرح‌ریزی عملیاتی ضربتی برای دستگیری متهم بودند یكی از اهالی محل با سر و صورتی خونین به سمت ماموران آمد و خود را پدربزرگ متهم معرفی كرد و گفت كه متهم چند لحظه پیش با ایجاد درگیری و به كمك دو نفر دیگر از اشرار سابقه‌دار منطقه وارد خانه‌اش شده است و او و همسرش را مورد ضرب و شتم قرار داده و اكنون نیز به پشت‌بام خانه گریخته است.


با اطلاعات به دست آمده به سرعت گروهی از ماموران برای دستگیری متهم به خانه پدربزرگ متهم اعزام و در اقدامی ضربتی، شرور سابقه‌دار را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل كردند. اما این پایان ماجرا نبود. تحقیقات ماموران نشان می‌داد متهم به همراه دو نفر دیگر از اراذل و اوباش منطقه ساعاتی قبل و با ایجاد درگیری در خیابان امین، اقدام به خرد كردن شیشه عقب خودروی پرایدی كرده‌اند كه در این خصوص نیز متهم دیگری دستگیر شده است. به گفته سرهنگ امیری، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل ناامنی همچنان ادامه دارد.


خیابان جشنواره در منطقه خاك سفید تهران واقع است. خاك سفید، یكی از مناطق جرم‌خیز تهران محسوب می‌شود كه سالانه آمار بالایی از وقوع جرایمی چون حمل و توزیع مواد مخدر، عربده‌كشی و قدرت‌نمایی، زورگیری و سرقت را به نام خود ثبت می‌كند.


این منطقه كمتر از دو دهه پیش، محل سكونت گروهی با نام غربتی‌ها بود كه انواع جرایم از توزیع مواد مخدر تا روسپیگری را در پرونده خود داشتند. در سال ٧٦ خانه‌های غربتی‌ها، شبانه از سوی ماموران نیروی انتظامی تخریب و بسیاری از آنها دستگیر شدند. با این حال این منطقه همچنان از آسیب‌های متعدد رنج می‌برد و لزوم فرهنگ‌سازی و توجه بیشتر مسوولان به شرایط آن همچنان احساس می‌شود.
اخبار حوادث - اعتماد