اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چاقوکشی علیه زنان در جهرم/ پاسدار بهشتی‌فر فرزند مجرمش را تحویل داد



اخبار,اخبار اجتماعی, چاقوکشی علیه زنان

 

اخبار اجتماعی - چاقوکشی علیه زنان در جهرم/ پاسدار بهشتی‌فر فرزند مجرمش را تحویل داد

وی در ادامه گفت: حتی پاسدار بهشتی فر، بعد از اطلاع از ارتکاب جرم فرزندش، خود، ضارب را تحویل قانون داده است و تاکید کرده که طبق قانون و عدالت مانند دیگران با وی برخورد شود.

نماینده مردم جهرم گفت: انگیزه ضارب جهرم (استان فارس) کاملا شخصی بوده است و هیچ ارتباطی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر نداشته است.

محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مردم جهرم درباره دستگیری ضارب زنان در این شهر به "ایران خبر" گفت: حرکت ضارب به هیچ عنوان سازمان دهی شده نیست و از سوی هیچ شخص یا ارگانی نیز مورد حمایت و تایید نبوده است.

وی در ادامه گفت: حتی پاسدار بهشتی فر، بعد از اطلاع از ارتکاب جرم فرزندش، خود، ضارب را تحویل قانون داده است و تاکید کرده که طبق قانون و عدالت مانند دیگران با وی برخورد شود.

رضایی کوچی درباره اینکه گفته می شود ضارب انگیزه امر به معروف و نهی از منکر داشته است گفت: دربین افرادی که مورد سوء قصد قرار گرفتند، خانمهایی بودند که حجابشان به هیچ عنوان مشکلی نداشته است و حتی چادر نیز به سر داشته اند، لذا این ادعا که انگیزه ضارب مبارزه با بد حجابی و امر به معروف و نهی از منکر بوده است، به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در ادامه تاکید کرد: بسیجیان جهرم خود پی گیر اصلی این حادثه بودند.

چاقوکشی علیه زنان جهرم
 ایرنا قبل از این نوشته بود: حجت ا... رضایی سرپرست فرمانداری ویژه جهرم گفت: ضارب به عمل قبیح خود مبنی بر حمله با چاقو به چند زن اقرار کرده و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامی و قضایی است.

 طی چند روز گذشته، حمله هایی با چاقو به ۶ خانم در جهرم صورت گرفت که گفته شده ۵ نفر ازاین خانم ها دانشجو هستند.

شهرستان جهرم در 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

اخبار اجتماعی - ایران خبر

 


ویدیو مرتبط :
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها| فرزند صالح، گل بهشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل چاقوکشی علیه زنان جهرم، کارمند راه و ترابری بود



اخبار,اخبار اجتماعی , چاقوکشی علیه زنان جهرم

 

اخبار اجتماعی - عامل چاقوکشی علیه زنان جهرم، کارمند راه و ترابری بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: به مدد تلاش خوب و تاثیرگذار دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و قضایی، وضعیت جهرم اکنون به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش ایسنا، جوانشیر کدخداپور ظهر سه‌شنبه در یک نشست خبری، در تشریح حادثه جهرم گفت: هفته گذشته گزارش‌هایی مبنی بر حمله فردی با سلاح‌سرد و اسپری فلفل به چند بانوی محجبه اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله مدیرکل امنیتی استانداری به همراه نمایندگان اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه به شهرستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: پس از انجام هماهنگی با امام‌جمعه جهرم و شورای تامین آن شهرستان،‌ اقدامات پلیسی لازم انجام و اتومبیل فرد ضارب شناسایی و مالک خودرو احضار شد.

کدخداپور با بیان اینکه مالک خودرو همان فرد ضارب بود و اتهام خود را پذیرفت، گفت: تحقیقات در این خصوص هنوز ادامه دارد و بیان دقیق علت و انگیزه این اقدام باید پس از انجام بررسی‌های لازم توسط دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی شود.

وی وابستگی ضارب به یک فرد نظامی را تایید و در عین‌حال تصریح کرد: او با قاطعیت با این فرزند خود که کارمند اداره راه و شهرسازی است برخوردی قاطع داشته است. اقدام این فرد هیچ علت و انگیزه سیاسی، حزبی و گروهی نداشته و کاملا شخصی بود.

معاون سیاسی استانداری فارس با بیان اینکه این فرد کارمند یکی از دستگاه‌های دولتی در جهرم است، خاطرنشان کرد: شایعات زیادی در خصوص واقعه جهرم بیان شد که هیچ یک صحت ندارد و هم دانشگاه این شهر حالت عادی دارد و هم وضعیت امنیت خوب است.

اخبار اجتماعی - ایسنا