اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«چارلیز ترون» و «شان پن» ازدواج می کنند


چارلیز ترون و شان پن که از سال گذشته با هم هستند هنوز نامزدی خود را به طور رسمی اعلام نکرده اند. اما گفته می شود که آنها قرار گذاشته اند که تمام عمرشان را با هم بگذرانند و این روزها مشغول برنامه ریزی درباره زمان و مکان آن هستند.

 
 
 
 
صبح بخیر: چارلیز ترون و شان پن که از سال گذشته با هم هستند هنوز نامزدی خود را به طور رسمی اعلام نکرده اند. اما گفته می شود که آنها قرار گذاشته اند که تمام عمرشان را با هم بگذرانند و این روزها مشغول برنامه ریزی درباره زمان و مکان آن هستند.

این دو هنرپیشه اسکاری بیش از یک سال است که وارد رابطه عاطفی با یکدیگر شده اند. آنها تعطیلات کریسمس گذشته را با هم در هاوایی گذراندند.

 این دو تمام وقتشان را با هم می گذرانند و در تمام مراسم ها با هم حضور پیدا می کنند. آنها حتی هنگام کار هم مجبور نیستند از هم جدا باشند، زیرا در فیلم جدیدی که پن کارگردانی کرده است، «آخرین چهره»، چارلیز ترون همراه با «خاویر باردم» در نقش اول بازی می کند.

«چارلیز ترون» و «شان پن» زدواج می کنند

شان با جکسون پسر چارلیز هم رابطه خوبی برقرار کرده است و این سه نفر را زیاد همراه باهم می بینیم.

چارلیز ترون در گفتگو با مجله Vogue گفته است: «ما بیش از 18 سال است که همدیگر را می شناسیم ولی تا قبل از این فقط دوست های خوبی برای هم بودیم». او اضافه کرد این رابطه خیلی آرام و راحت پیش رفته تا به اینجا رسیده است. اگر عجله می کردیم ممکن بود همه چیز را خراب کنیم، ولی الان همه کسانی که من را می شناسند می بینند که چقدر این رابطه روی من تاثیر گذاشته است.

شان پن پیش از این دو بار، یک بار با «مدونا» و بار دیگر با «رابین رایت» ازدواج کرده بود. چارلیز ترون نیز یک نامزدی طولانی مدت 13 ساله را پشت سر گذاشته است.


ویدیو مرتبط :
خالق ترون کیست ، خرید ترون ، نحوه خرید و فروش ترون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چارلیز ترون خطرناک می‌شود!



 

 

 

چارلیز ترون خطرناک می‌شود!

 

چارلیز ترون، بازیگر زیبای سینمای هالیوود که در فیلم "سفید برفی ومرد شکارچی" نقش ملکه شرور را بازی می کند هرگز گمان نمی کرد که با پوشیدن لباس این شخصیت بد ذات اینقدر ترسناک و خطرناک شود.

این فیلم هم اکنون در مرحله فیلمبرداری است و سال آینده در سینماها اکران خواهد شد.

بنا به گفته این بازیگر زیبای متولد آفریقای جنوبی ، لباس و تاج شخصیت ملکه شرور مثل یک سلاح عمل می کند ودائما" به هنرپیشه ها و دیگر عوامل این فیلم صدمه می زند.

چارلیز می گوید:"مشکل اصلی ، تاج بلند این ملکه بد جنس است."

"این تاج کاملا" نشان می دهد که من خطرناک هستم."

"وقتی که در حال فیلمبرداری نبودیم، من فراموش می کردم که این تاج بلند و خطرناک روی سرم است و به همین دلیل هر وقت می خواستم خم شوم و حرکتی انجام بدهم این تاج به یکی از هنر پیشه ها و یا عوامل دیگر فیلم برخورد می کرد و چند بار نزدیک بود چشم همکارانم را با این تاج کور کنم."... / aftabir.com