اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چادرهایی که از اتمسفر آب جذب می کنند



کافیست شبها وقتی شام می خورید نگاهی هم به تلویزیون بیندازید تا داستان چالش های واقعی که افراد مهاجر در سراسر جهان با آنها روبرو هستند آشنا شوید، کسانی که در تامین اساسی ترین نیازهای انسانیشان دچار مشکل هستند و به خاطر خشونت و آزار یا دلایل دیگر از خانه خود گریخته اند.

کافیست شبها وقتی شام می خورید نگاهی هم به تلویزیون بیندازید تا داستان چالش های واقعی که افراد مهاجر در سراسر جهان با آنها روبرو هستند آشنا شوید، کسانی که در تامین اساسی ترین نیازهای انسانیشان دچار مشکل هستند و به خاطر خشونت و آزار یا دلایل دیگر از خانه خود گریخته اند. خانه بافته شده، یک ایده طراحی افسانه ای و مفهومی است که توسط Abeer Seikaly طراحی شده است. این ساختار یک چادر موقت ساده است که سایه و سرپناه فراهم می کند، طراحی هوشمندانه خارجی آن نیز به گونه ایست که آب جمع شده از اتمسفر را در دسترس ساکنان چادر قرار می دهد. تصاویر این چادر شیک و جذاب را ببینید.

 اخبار,اخبار گوناگون,چادرهایی که از اتمسفر آب جذب می کنند

 

اخبار,اخبار گوناگون,چادرهایی که از اتمسفر آب جذب می کنند

 

اخبار,اخبار گوناگون,چادرهایی که از اتمسفر آب جذب می کنند

 

 

اخبار,اخبار گوناگون,چادرهایی که از اتمسفر آب جذب می کنند

 

اخبار گوناگون - لاپلاس


ویدیو مرتبط :
کمپینگ مدولار؛ چادرهایی که با تونل به یکدیگر متصل می ش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واترپلولیست های لیگ برتری به آب می زنند



هفته نخست دور رفت نوزدهمين دوره رقابتهاي واترپلو قهرماني باشگاه‌هاي ليگ برتر كشور از فردا /جمعه/ با برگزاري3 ديدار پيگيري مي‌شود.ايرنا، پس از وقفه‌اي دو ماهه فصل جديد مسابقات ليگ برتر واترپلو از روز جمعه اول آبان با برگزاري 3ديدار باقي مانده هفته اول اين رقابتها دنبال  خواهد شد.

بر اين اساس دو ديدار در اهواز اين هفته برگزار مي‌شود كه در نخستين ديدار نفت و گاز اميديه (مقام سوم فصل گذشته ليگ برتر واترپلو) ميزبان تربيت بدني فارس خواهد بود و در بازي دوم نيز تيم هيات شناي خوزستان پذيراي دانشگاه آزاد تهران است.

در سومين و آخرين ديدار هفته نخست ليگ برتر در اصفهان تيم فولاد ماهان سپاهان تيم چهارم فصل قبل به مصاف هيات شناي زنجان خواهد رفت.خاطر نشان مي‌شود در تنها ديدار برگزار شده از هفته نخست رقابتهاي ليگ برتر واترپلو، تيم نفت و گاز گچساران قهرمان فصل قبل اين رقابتها با نتيجه7بر8 مغلوب تربيت بدني گيلان شد .تا نوزدهمين دوره اين رقابتها با شگفتي آغاز شود.

بر اساس گزارش فدراسيون شنا، شيرجه و واترپلو، نوزدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر واترپلو با شركت ‪ ۸تيم نفت و گاز اميديه، تريبت بدني فارس، هيات شناي خوزستان، دانشگاه آزاد تهران، فولاد ماهان سپاهان، هيات شناي زنجان، نفت و گاز گچساران و تربيت بدني گيلان در يك گروه به صورت ديدارهاي رفت و برگشت برگزار مي‌شود