اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیگیری درخواست دیدار خوانندگان با روحانی


معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به درخواست های مطرح شده در نامه خوانندگان موسیقی پاپ به رئیس جمهور گفت: درخواست ملاقات هنرمندان با آقای روحانی را که یکی از مهم ترین بندهای نامه منتشر شده بود را به جدیت پیگیری می کنیم.

پایگاه خبری جماران: معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به درخواست های مطرح شده در نامه خوانندگان موسیقی پاپ به رئیس جمهور گفت: درخواست ملاقات هنرمندان با آقای روحانی را که یکی از مهم ترین بندهای نامه منتشر شده بود را به جدیت پیگیری می کنیم.

علی مرادخانی با اشاره به آخرین وضعیت سند ملی موسیقی اظهار کرد: تدوین بخش های مختلف سند ملی موسیقی را انجام و آن را تحویل دادیم. این سند هم اکنون مسیر شورای عالی انقلاب فرهنگی را طی می کند، با بررسی زوایای مختلف سند ملی موسیقی آن را خدمت آقای جنتی فرستادیم که با تایید شدن از سوی ایشان، ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: این سند با ارائه شدن در شورای عالی انقلاب فرهنگی، در نوبت بررسی قرار می گیرد و از این جهت زمان چندان مشخصی برای ابلاغ آن اعلام نمی شود.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود به انتشار نامه ای از سوی خوانندگان موسیقی پاپ اشاره کرد و با تاکید بر پیگیری این نامه از سوی وزارت ارشاد، تصریح کرد: نامه ای که خوانندگان پاپ منتشر کردند و در آن درخواست های خود از جمله ملاقات با رئیس جمهوری را مطرح کردند، هم اکنون توسط مرکز موسیقی در حال پیگیری است.

وی همچنین اظهار کرد: طبیعی است در هر فضایی که فعالیتی انجام می شود باید مسائل مربوط به آن حیطه نیز پیگیری شود، از این جهت مهم ترین درخواست خوانندگان پاپ در نامه منتشر شده که ملاقات با رئیس جمهوری بود را فرزاد طالبی با جدیت پیگیری می کند.

مرادخانی در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به اینکه با وجود اما و اگرهای مطرح شده از سوی ارشاد، آیا فهرست اعلام شده درباره برخی خوانندگان ممنوع الفعالیت همچنان تکذیب می شود یا خیر، گفت: هم اکنون ممنوع الفعالیت بودن به معنای فهرستی که از لحاظ نام و تعداد افرد اعلام شد، وجود ندارد البته باید توجه داشته باشیم که در این زمینه مواردی وجود دارد که هنرمندان از آن ها اطلاع دارند.

وی افزود: در راستای موارد اعلام شده به هنرمندان، موضوع مهمی پیرامون این قضیه وجود دارد که به طور کلی افرادی که با شبکه های غیرمجاز فعالیت می کنند باید از آن ها خارج شوند و این محور به خوبی واضح و مشخص است. با توجه به اعلام این موضوع، موضع تمامی افراد خود به خود مشخص می شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وضعیت هنرمندانی که آثارشان بدون اطلاع خودشان از شبکه های ماهواره ای پخش می شود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: به طور یقین اعلام پخش آثار هنرمندان بدون اجازه آن ها از شبکه های غیرمجاز از آن ها پذیرفته می شود و از این جهت خوانندگان بدانند که مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در پایان صحبت های خود به ممنوعیت برگزاری کنسرت های پاپ در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد اشاره کرد و در پاسخ به اینکه آیا این روال پس از ماه صفر و در نظر داشتن نخستین کنسرت پاپ که ماه گذشته در این مرکز برگزار شد، ادامه پیدا می کند یا خیر، گفت: برای ادامه پیدا کردن روند برگزاری کنسرت های موسیقی پاپ در برج میلاد خارج از ایام جشنواره موسیقی فجر، در تلاش هستیم و امیدواریم با صحبت کردن با مسئولان مربوطه بتوانیم این مسئله را حل و فصل کنیم.


ویدیو مرتبط :
آموزش ثبت و پیگیری درخواست از هولدینگ یگانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولاند: دیدار با روحانی به درخواست اوست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اولاند:‌ با روحانی دیدار می‌کنم

رییس‌جمهور فرانسه از دیدار و گفت‌وگو با حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران در هفته‌ آینده در نیویورک خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز فرانسوا اولاند، رییس‌جمهور فرانسه روز پنج‌شنبه به هنگام ترک مالی در جمع خبرنگاران ، گفت: با حسن روحانی در حاشیه‌ مجمع عمومی سازمان ملل دیدار می‌کنم. این دیدار پس از سال 2005 اولین دیدار روسای‌جمهور دو کشور است.

وی ادامه داد: دعوت برای دیدار حسن روحانی رییس‌جمهور ایران در هفته‌ آینده در حاشیه‌ مجمع عمومی سازمان ملل را قبول کرده است.

اولاند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دیدار به درخواست روحانی انجام می‌شود و برای این دیدار برنامه‌ریزی شده است. /ایسنا