اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیگیری حادثه سوقصد به میرمحمود موسوی


وزیر کشور از پیگیری حادثه سوءقصد به میرمحمود موسوی از سوی پلیس خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور از پیگیری حادثه سوءقصد به میرمحمود موسوی از سوی پلیس خبر داد.

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح روز یکشنبه در حاشیه همایش فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در جمع خبرنگاران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سوءقصد به میرمحمود موسوی از کارمندان وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: بنده هم این موضوع را در فضای مجازی شنیده‌ام که از فرمانده نیروی انتظامی پرس‌وجو کردم، گفتند که قبلا موردی از سوءقصد به این فرد گزارش نشده است.

پیگیری حادثه سوقصد به میرمحمود موسوی

وی ادامه داد: در هر صورت دستور پیگیری از سوی پلیس در این مورد داده شده است.

وی با بیان این‌که «این‌طور اتفاقات به طور روزانه برای افراد مختلف رخ داده می‌شود»، اظهار کرد: طبق برآوردهای اولیه این موضوع از نوع زورگیری بوده و قصد خاصی پشت آن نبوده اما قصد پیگیری و برخورد با عاملان داده شده است.


ویدیو مرتبط :
پیگیری حادثه منا در مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستور استاندار تهران برای پیگیری حمله به میرمحمود موسوی



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی,  استاندار

استاندار تهران به مسئولان امنیتی و انتظامی استان تهران دستور بررسی حادثه حمله به "میرمحمود موسوی" و معرفی متخلفان به مراجع قضایی را صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حمله به"میرمحمود موسوی"، هاشمی استاندار تهران دستور رسیدگی سریع موضوع را به مسئولان امنیتی و انتظامی استان تهران صادر کرد تا ضمن شناسائی متخلفین نسبت به معرفی آنها به مراجع قضائی اقدام شود.