اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیگیری آخرین وضعیت کارت های هوشمند از طریق سامانه سازمان وظیفه



اخبار,اخباراجتماعی,سازمان وظیفه عمومی


 اخباراجتماعی - پیگیری آخرین وضعیت کارت های هوشمند از طریق سامانه سازمان وظیفه

سازمان وظیفه عمومی از متقاضیان کارت های هوشمندخواست برای پیگیری آخرین وضعیت در خواست خود به سامانه های ارتباطی این سازمان مراجعه کنند.

به گزارش مهر، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: شهروندانی که برای تعویض کارت قدیمی معافیت و یا پایان خدمت خود با کارت هوشمند اقدام کرده اند، برای پیگیری آخرین وضعیت درخواست خود می توانند از طریق سامانه های تلفن گویا به شماره 096480، پیامک به شماره 110206010 و یا بخش استعلامات پایگاه اطلاع رسانی سازمان در سایت پلیس به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه کنند.

 

 اخبار اجتماعی  - مهر


ویدیو مرتبط :
آخرین پیگیری ها از اتفاقات فرودگاه جده و وضعیت حج عمره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام آخرین وضعیت پرونده کارت‌های جعلی پایان خدمت از زبان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح



اخبار,اخباراجتماعی ,پایان خدمت جعلی

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره وضعیت پرونده کارت‌های پایان خدمت جعلی گفت: تعداد دستگیر شدگان مشخص است، اما نمی‌توانم اظهارنظری کنم؛ زیرا در حال رسیدگی هستیم و وقتی حکم قطعی شد اعلام خواهیم کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در حاشیه سفر رییس قوه قضاییه به مازندران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نتیجه مطالعه سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره علل فرار سربازان، گفت: بر روی تک تک این دلایل کار خواهیم کرد تا این امر موجب کاهش جرم و جلوگیری از فرار سربازان شود، اما نمی‌توانیم آن را رسانه‌ای کنیم، زیرا خودش تولید جرم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در موضوع پیشگیری از وقوع جرم، 18 سال است که وارد شده‌ایم و خروجی خوبی هم داشته‌ایم و تمام تحقیقات و پ‍ژوهش‌ها در همین راستاست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح درباره وضعیت پرونده صدور کارت‌های پایان خدمت جعلی گفت: تعداد دستگیر شدگان مشخص است، اما نمی‌توانم اظهارنظری کنم زیرا در حال رسیدگی هستیم و وقتی حکم قطعی شد اعلام خواهیم کرد.


 اخباراجتماعی  -  ایسنا