اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیک ساعت مراجعه متقاضیان به «refahi.ir»


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره پیک ساعت مراجعه متقاضیان به سامانه ثبت یارانه، گفت: این سامانه دارای چندین پیک ساعتی است به نحوی که ساعات 12 شب، 10 تا 11 صبح و سه تا چهار بعد از ظهر بیشترین مراجعه به سامانه انجام می شود اما سامانه در این ساعات نیز پاسخگوی متقاضیان است.

خبرگزاری ایرنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اطلاعات ثبت شده متقاضیان در سامانه به صورت لحظه ای در اختیار سازمان هدفمندسازی یارانه ها قرار می دهد.

محمود واعظی با بیان آنکه هدف در 10 روز اعلامی برای ثبت نام متقاضیان تنها ثبت اطلاعات است، افزود: پس از این دوره تصمیم گیری برای قدم بعدی اتخاذ می شود، ضمن آنکه دولت اطلاعات دریافتی افراد را در موارد خاص راستی آزمایی می کند.

وی اظهار داشت: سامانه ثبت نام یارانه برای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه ها از نظر سخت افزاری و پهنای باند چند برابر مراجعه مردمی است بنابراین مشکلی برای مراجعه متقاضیان در طول 24 ساعت شبانه روز وجود ندارد.

واعظی توصیه کرد: نیازمندانی که خواستار ثبت اطلاعات خود در این سامانه هستند، براساس زمان بندی شخصی درخواست را ثبت کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره پیک ساعت مراجعه متقاضیان به سامانه ثبت یارانه، گفت: این سامانه دارای چندین پیک ساعتی است به نحوی که ساعات 12 شب، 10 تا 11 صبح و سه تا چهار بعد از ظهر بیشترین مراجعه به سامانه انجام می شود اما سامانه در این ساعات نیز پاسخگوی متقاضیان است.

واعظی ادامه داد: در حالی که درصد زیادی از متقاضیان در شهرها برای ثبت نام از اینترنت خانگی و شخصی استفاده می کنند اما در مناطق دورافتاده بیشتر ثبت نام ها از طریق پست بانک، پست و پلیس بعلاوه 10 انجام می دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: هزینه ثبت نام در پست بانک، پست و پلیس بعلاوه 10 سه هزار و 500 تومان و بهتر است متقاضیان برای کاهش هزینه های خود از این مراکز به جای کافی نت بهره گیری کنند.


ویدیو مرتبط :
نحوه ثبت نام یارانه 93 در سایت سامانه رفاهی www.refahi.ir

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت 24 امشب زمان فعال سازی«refahi.ir»


سامانه refahi.ir كه طی روزهای اخیر به علت به روز رسانی اطلاعات سامانه از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها موقتاً بسته شده بود امشب ساعت 24 دوباره باز میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان: سامانه refahi.ir كه طی روزهای اخیر به علت به روز رسانی اطلاعات سامانه از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها موقتاً بسته شده بود امشب ساعت 24 دوباره باز میشود.

كاووسیی مدیر كل روابط عمومیی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: این سامانه با هدف به روز كردن سامانه refahi.ir و قرار دادن اطلاعات مربوط به فرم ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به طور موقت بسته و از امشب ساعت 24 دوباره به روی متقاضیان باز می شود.
 
وی در پایان گفت: از صبح فردا كار ثبت نام متقاضیان فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها از طریق سامانه www.refahi.ir عملاً آغاز می شود كه این ثبت نام با توجه به دو روز در نظر گرفته شده برای اصلاح اطلاعات ارائه شده از سوی سرپرستان خانوار تا تاریخ 30 و 31 فروردین ادامه دارد.