اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیکر عسگراولادی در بهشت‌ زهرا آرام گرفت


مراسم خاکسپاری پیکر مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی از یاران متعهد امام و رهبری پیش ازظهر امروز در محل یادمان شهدای هفتم تیر (قطعه 72 تن) برگزار شد.

خبرگزاری مهر: مراسم خاکسپاری پیکر مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی از یاران متعهد امام و رهبری پیش ازظهر امروز در محل یادمان شهدای هفتم تیر (قطعه 72 تن) برگزار شد.

در این مراسم که علاوه بر نزدیکان و اعضای خانواده مرحوم عسگراولادی، چهره های اعضای حزب موتلفه اسلامی و همچنین برخی فعالان عرصه های سیاسی و رسانه ای در آن حضور داشتند، پیکر زنده یاد عسگراولادی در میان ماتم عزاداران حسینی به خاک سپرده شد.

تشییع کنندگان پیکر زنده یاد عسگراولادی با سر دادن شعارهایی مانند "بهشتی بهشتی مهمان برات آمده"، "رجایی رجایی مهمان برات آمده" و "باهنر باهنر مهمان برات آمده" پیکر او را در کنار شهدای هفتم تیر به خاک سپردند.

در این مراسم که همزمان بود با ایام محرم، دعای زیارت عاشورا قرائت شد و با توجه به جمعیت انبوهی که در سالن سرپوشیده محل یادمان شهدای هفتم تیر برای خاکسپاری مرحوم عسگراولادی آمده بودند، این مراسم با کمی اختلال مواجه شد اما پس از دقایقی با بازگشت آرامش به فضا، مراسم روال طبیعی خود را از سر گرفت و پیکر مرحوم عسگراولادی پس از انجام مراسم مذهبی متعارف به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین حائری شیرازی در سخنانی از زنده یاد عسگراولادی به عنوان فردی معتقد به خدا و دین یاد کرد و گفت: آقای عسگراولادی قبل از اینکه وارد عرصه سیاست شود، معتقد به خدا و دین بود و هر وقت می خواست در میدان سیاست حرفی بزند یا اقدامی بکند، قبل از هر چیز خدا را در نظر داشت.

وی افزود: او در حین عمل سیاسی هم خدا را در نظر داشت و بعد از آن هم به او توسل می جست. مرحوم عسگراولادی همواره حدود الهی را رعایت می کرد.

حجت الاسلام حائری شیرازی همچنین به فعالان عرصه سیاست توصیه کرد، پیش از دخالت در امور سیاسی، به  حفظ حدود الهی بیاندیشند .

اسدالله عسگراولادی برادر مرحوم عسگراولادی، اسدالله بادامچیان، محمد کاظم انبارلویی، محسن کوهکن، احمد کریمی اصفهانی، اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در مراسم خاکسپاری زنده یاد حبیب الله عسگراولادی حضور داشتند.

صبح امروز  آیت الله مهدی کنی بر پیکر این مبارز نهضت اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نماز خواند و مراسم تشییع مرحوم حبیب الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور سران سه قوه، مسئولان کشوری و جمعی از مردم در مدرسه عالی شهید مطهری و میدان بهارستان و خیابانهای اطراف برگزار شد.

در مراسم تشییع علاوه بر سران سه قوه آیت الله جنتی،  آیت الله گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری، مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان، غلامعلی حداد عادل، ناطق نوری، آیت الله ری شهری، آیت الله امامی کاشانی، سید حسن خمینی، بیژن زنگنه، غلامرضا مصباحی مقدم،احمد توکلی، علیرضا زاکانی، مرتضی حاجی، محمد نبی حبیبی، عبدالله جاسبی، محسن رفیق دوست، محمد رضا باهنر، علی اکبر صالحی، اکبر ترکان، محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم، محسن رضایی و جمعی از نمایندگان مجلس حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
اعترافات دزد پراید‌های بهشت زهرا معروف به موش‌کور بهشت زهرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیکر مرتضی پاشایی در قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا(س) آرام گرفت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با چند ساعت تأخیر
پیکر مرتضی پاشایی در قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا(س) آرام گرفت

سرانجام با کاسته‌شدن از انبوه جمعیت دوستدار مرتضی پاشایی در بهشت زهرا(س)، امکان تدفین پیکر این هنرمند موسیقی مهیا شد و صاحب صدای «عصر پاییزی» رخ در نقاب خاک کشید.

به گزارش فارس، عصر امروز اعلام شد آیین خاکسپاری پیکر مرتضی پاشایی که به آرامستان بهشت زهرا(س) منتقل شده بود، به دلیل ازدحام جمعیت به فردا موکول شده است.

با این وجود و پس از کاسته‌شدن از انبوه جمعیت دوستدار مرتضی پاشایی، امکان تدفین پیکر وی فراهم آمد و دقایقی پیش پیکر بی‌جان این هنرمند فقید در قطعه 88 بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

هم‌اکنون بر مزار این هنرمند موسیقی پاپ، مراسم قرائت زیارت عاشورا برپاست.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

به گزارش فارس، مرتضی پاشایی (متولد 1363) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی و تحصیلکرده رشته گرافیک بود. او از کودکی به موسیقی علاقه داشت و نواختن گیتار را از سن چهارده سالگی آغاز کرد.

این خواننده خوش‌صدای کشور که از بیماری سرطان رنج می‌برد، طی یک سال اخیر به دفعات تحت درمان قرار گرفت اما سرانجام صبح روز جمعه دار فانی را وداع گفت.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

اخبار فرهنگی - فارس