اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیکر شهید نیروی انتظامی تشییع شد


پیکر مطهر فرمانده یگان تکاوری نیروی انتظامی نیک شهرسیستان و بلوچستان که در این شهر به درجه رفیع شهادت رسیده بود، جمعه با حضور مردم و مسئولان در یاسوج زادگاه این شهید تشییع شد.

خبرگزاری ایرنا: پیکر مطهر فرمانده یگان تکاوری نیروی انتظامی نیک شهرسیستان و بلوچستان که در این شهر به درجه رفیع شهادت رسیده بود، جمعه با حضور مردم و مسئولان در یاسوج زادگاه این شهید تشییع شد.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید سرگردعلی غلامی که چهارشنبه به شهادت رسیده بود با حضور قشرهای مختلف مردم از میدان هفت تیر شهر یاسوج به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

شهید علی غلامی در پی انفجار ناشی از تله انفجاری که در محور شهرستان نیکشهر و در مسیر مأموران نیروی انتظامی و در اطراف پاسگاه کهیری رخ داد، به شهادت رسید .

شهید غلامی اهل شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع پیکر این شهید گفت: دشمن دست از نظام جمهوری اسلامی بر نمی دارد و هرروز با برنامه ها و نقشه های تازه دنبال ضربه زدن به نظام و کشور است.

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر افزود: شهادت، یکی از هزینه هایی است که برای دفاع از این نظام داده می شود.

وی اظهار کرد: شهدا به جمهوری اسلامی و کشور و ملت ایران آبرو، عظمت و شکوه داده اند و باعث اقتدار آن در نظام بین الملل شده اند.


ویدیو مرتبط :
فیلم/ تشییع پیکر مامور نیروی انتظامی در اهر و هوراند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیکر سرباز فداکار نیروی زمینی ارتش تشییع شد



 

پیکر گروهبان یکم وظیفه وحید جمشیدی صبح دیروز بیست و نهم مرداد از مقابل ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش تشییع شد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، خانواده و بستگان وحید جمشیدی و جمع کثیری از فرماندهان، روسا، مدیران و کارکنان یگان های نیروی زمینی برگزار شد، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده این نیرو گفت: همه انسان ها مرگ را در آغوش خواهند کشید، اما در این میان، عده ای برای خودشان حیات جاویدان را می خرند و کاری می کنند که تا برپایی قیامت از آنان به نیکی یاد شود، یکی از آن مردان بزرگ و افتخار آفرین سرباز فداکار، ولایتمدار و قهرمان نیروی زمینی ارتش، وحید جمشید است که محصول تربیت دینی در خانواده ای مذهبی بود.

وی با اشاره به گفته شهید مطهری مبنی بر اینکه "اگر بدن امام حسین (ع) قطعه قطعه می شود، اگر زیر سم اسب ها لگد کوب می شود، این بدن دارد تاوان یک روح بزرگ را پس می دهد" اذعان داشت: وحید عزیز نیز دارای چنین روح بزرگی بود که وقتی واژگون شدن خودروی هم وطنش را می بیند، غیرتش اجازه نمی دهد که بی تفاوت از کنار آن رد شود.

پیکر این سرباز فداکار و قهرمان پس از تشییع ، جهت خاکسپاری به بهشت زهرای تهران منتقل شد.

به گزارش مهر، وحید جمشیدی گروهبان یکم وظیفه نیروی زمینی ارتش در روز بیست و ششم تیر ماه در پنج کیلومتری عوارض اتوبان تهران– قم در یک اقدام فداکارانه برای نجات جان چهار سرنشین خودروی واژگون شده که نیازمند کمک فوری بودند، خود دچار سانحه شده و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ری و پس از آن در بیمارستان خانواده نیروی زمینی ارتش بستری شد و عصر روز جمعه ، بیست و هشتم مرداد دار فانی را وداع گفت..../مهر