اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیکر شهید دانایی‌فر به ایران انتقال یافت


پیکر شهید "جمشید دانایی فر" به ایران انتقال یافت.

ایسنا: به گزارش اداره اطلاعات استان، با تلاش شبانه روزی و مستمر اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و دستگیری تنی چند از عوامل اصلی به شهادت رساندن جمشید دانایی فر از پرسنل مرزبانی استان به دست عناصر گروهک های تروریستی ضد انقلاب، پس از گذشت یک سال پیکر مطهر شهید دانانی فر با همکاری مرزبانی استان در تاریخ یک فروردین 94 به کشور منتقل شد.

5 مرزبان ایرانی 19 بهمن 92 در منطقه مرزی توسط گروهک تروریستی جیش العدل ربوده شدند که سال گذشته چهارتن از سربازان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) آزاد شدند و در خصوص شهادت یا زنده ماندن شهید دانایی فر اخبار ضد و نقیضی منتشر شد که امروز رسما اداره اطلاعات استان خبر شهادت وی را تایید کرد. 


ویدیو مرتبط :
برگرداندن پیکر شهید از عراق به ایران توسط شهید تقوی فر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحویل چهار مرزبان ایرانی به همراه پیکر شهید دانایی‌فر به ایران



اخبار,تحویل پیکر شهید دانایی‌فر به ایران


اخبار سیاسی - تحویل چهار مرزبان ایرانی به همراه پیکر شهید دانایی‌فر به ایران

دقایقی پیش یک عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: پیکر شهید دانایی‌فر یکی از ۵ مرزبان ایرانی که توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ربوده و به شهادت رسیده به همراه ۴ مرزبان کشورمان تحویل رابط ایرانی در پاکستان شد.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: پیکر شهید جمشید دانایی‌فر یکی از 5 مرزبان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل به همراه 4 مرزبان ایرانی ربوده شده، تحویل رابط جمهوری اسلامی ایران در پاکستان شده است.

به این ترتیب، در پی چندین روز انتشار اخبار ضد و نقیض درباره شهادت یکی از مرزبان های ربوده شده ایرانی، به نظر می رسد متأسفانه این بار خبر شهادت جمشید دانایی فر مورد تأیید قرار گرفته است.

اخبار سیاسی - تسنیم