اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیکر سردار شهید الله دادی تشییع شد


پیکر مطهر سردار شهید محمدعلی الله دادی شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) شامگاه چهارشنبه با استقبال پرشور مردم و مسوولان وارد کرمان شد.

ایرنا: پیکر مطهر سردار شهید محمدعلی الله دادی شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) شامگاه چهارشنبه با استقبال پرشور مردم و مسوولان وارد کرمان شد.

استاندار کرمان، شماری از مقامات استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در فرودگاه کرمان از پیکر این شهید والامقام دفاع از حرم حضرت زینب (س) استقبال کردند.

پیکر شهید الله دادی سپس با حضور گسترده مردم و مسوولان از فرودگاه کرمان تا پایانه حجاج تشییع شد.

پیکر این شهید مقاومت پس از قرائت زیارت عاشورا در پایانه حجاج به سیرجان منتقل می شود.

آیین تشییع پیکر سردار شهید محمدعلی الله دادی از ساعت 9 فردا (پنجشنبه) در سیرجان برگزار و پیکر شهید برای خاکسپاری به شهر پاریز زادگاهش منتقل می شود.

پیکر مطهر سردار شهید محمدعلی الله دادی که در دفاع از جغرافیای مقاومت اسلامی به شهادت رسید، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور فرماندهان عالی رتبه و مقامات کشوری از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه در تهران تشییع شد.

این سردار سرافراز اسلام در پی تهاجم بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسید.


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر سردار تنگه احد شهید مرتضی جاویدی و سردار رضا بدیحی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«حاج قاسم» در تشییع پیکر سردار الله‌ دادی


با حضور سردار سلیمانی پیکر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی مدافع حرم حضرت زینب (س) دقایقی پیش در سیرجان تشییع شد.

خبرگزاری فارس: با حضور سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، استاندار کرمان، سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله کرمان و مسئولان استانی و محلی، پیکر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی مدافع حرم حضرت زینب (س) در سیرجان تشییع شد.

مردم ولایت‌مدار و متعهد سیرجان به همراه خانواده معظم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان محلی و ... با تجمع در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه پیکر این اُسوه مقاومت و جهادگر را بر روی دستان خود تا مسجد جامع سیرجان تشییع کردند.

در این مکان پیام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت شهادت سردار الله‌دادی قرائت و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید مقاومت، جنازه سردار شهید الله‌‌دادی به زادگاهش شهر پاریز سیرجان منتقل شد تا در میان بستگان و اهالی این منطقه در جایگاه ابدی‌اش آرام گیرد.

سردار شهید الله‌دادی عصر یکشنبه 28 دی‌ماه در منطقه جولان سوریه به همراه جمعی از رزمندگان حزب‌الله مورد اصابت موشک اشغالگران قدس قرار گرفت و به دیدار معبودش رسید.