اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیکر آتش نشان فداکار هرمزگانی تشییع و به خاک سپرده شد(+تصاویر)



اخبار,اخبار اجتماعی, آتش نشان فداکار

پیکر برکت جوذری آتش نشان فداکار بندرعباس با حضور جمعی از مردم و مسوولان سیاسی هرمزگان و در حزن و اندوه فراوان از مقابل منزل وی تشییع و در قطعه شهدا آرامستان این شهر به خاک سپرده شد..

برکت جوذری آتش نشان بندرعباسی است که در حادثه آتش سوزی بامداد روز جمعه نهم مردادماه امسال هتل هرمز، در جریان اطفای حریق با فداکاری و از خودگذشتگی برای نجات جان مسافران، دچار گاز گرفتگی شد و چشم از این دنیا فرو بست.

حادثه آتش سوزی هتل هرمز بندرعباس در ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد روز جمعه نهم مردادماه در اتاق 213 این هتل اتفاق افتاد که در جریان این حادثه برکت جوذری جان خود را از دست داد و یکی از کارکنان هتل نیز به شدت مصدوم شده و هم اکنون در کما است.

سه مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت خدمات پزشکی موردنیاز از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس کل دادگستری هرمزگان روز شنبه از دستگیری سه مظنون مرتبط با این حادثه خبر داد و گفت: یک نفر تحت تعقیب است.

برکت جوذری از نیروهای فداکار و متعهد آتش نشانی بندرعباس بود که همواره خدمات ارزنده وی مورد ستایش همگان بوده است.

این آتش نشان 42 ساله بندرعباسی 17 سال سابقه کار در آتش نشانی بندرعباس داشته و فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک بندرعباس بوده و اطفاء حریق دو آتش سوزی هتل هرمز و ستاره جنوب به فرماندهی این آتش نشان شهید انجام گرفته است.

برکت جوذری متولد یکم آذرماه 1352 در بندرعباس که دارای چهار فرزند بوده و از تاریخ 24 مرداد 77 وارد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس شده و در آخرین روز کاری خود فرمانده شیفت ایستگاه شماره یک بندرعباس بوده که در حادثه بامداد نهم مردادماه هتل هرمز به درجه رفیع شهادت نایل شد.

بندرعباس در ساعت 7 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه هشتم مردادماه امسال نیز شاهد حادثه تلخ آتش سوزی دیگری در مجتمع تجاری ستاره جنوب بود که در این حادثه نیز سه نفر جان خود را از دست دادند و 30 نفر مصدوم شدند که حال یکی از مصدومان وخیم است.

 

اخبار,اخبار اجتماعی, آتش نشان فداکار

 

اخبار,اخبار اجتماعی, آتش نشان فداکار

 

 

اخبار,اخبار اجتماعی, آتش نشان فداکار

 


اخبار اجتماعی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
دو شهید گمنام در پردیس تشییع و به خاک سپرده شدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیکر خواننده جوان به خاک سپرده شد/میناوند نماینده ورزشکاران در خاکسپاری مرتضی پاشایی + تصاویر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پیکر خواننده جوان به خاک سپرده شد/میناوند نماینده ورزشکاران در خاکسپاری مرتضی پاشایی + تصاویر

پیکر مرحوم مرتضی پاشایی در حضور خانواده و دوستان ورزشی و هنرمند این خواننده جوان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکر مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان امشب و بعد از چند ساعت وقفه به دلیل ازدحام جمعیت به خاک سپرده شد.

پیکر این هنرمند جوان با حضور اعضای خانواده و دوستان نزدیکش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا دفن شد. مهرداد میناوند، محمد علیزاده، شهرام شکوهی و روزبه نعمت الهی از جمله ورزشکاران و هنرمندانی بودند که در این خاکسپاری شبانه حضور داشتند.

 

اخبار,خاکسپاری مرتضی پاشایی

 

اخبار,خاکسپاری مرتضی پاشایی

 

اخبار,خاکسپاری مرتضی پاشایی

 

 اخبار فرهنگی - فارس