اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیکرهای شهدای غواص وارد مازندران شد


پیکرهای 30 تن از شهدای غواص شامگاه چهارشنبه وارد مازندران شد.

خبرگزاری ایسنا: پیکرهای 30 تن از شهدای غواص شامگاه چهارشنبه وارد مازندران شد.

علی دماوندی مسئول امور ایثارگران سپاه کربلا مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به محل استقبال از کاروان شهدای غواص، بیان کرد: در محل ستاد شهدای معراج تهران غواصان عملیات کربلای 4 تحویل گرفته شده و شامگاه چهارشنبه این شهدا وارد اردوگاه هفت تیر بسیج رامسر شدند.

وی با بیان اینکه 23 شهید از 30 شهید غواص گمنام هستند، اظهار کرد: 7هفت شهید به نام‌های سید حسن فاطمی اهل شهرستان آمل، منصور مهدوی نیاکی شهرستان آمل، حسین علی بالویی شهرستان بهشهر، محمدصادق معلمی شهرستان ساری، سیدرضا میرفاضلی شهر چالوس، غلام‌رضا اسدی ولی‌آبادی شهر نوشهر و مسلم رسولی کناری از شهر فریدونکنار شناسایی شدند.

دماوندی افزود: از صبح روز امروز پنجشنبه پیکر 30 شهید غواص و خط شکن عملیات کربلا 4 در رامسر، شیرود و تنکابن تشیع و عصر نیز در شهرهای نشتارود، عباس‌آباد، کلارآباد و سلمانشهر پیکر شهدا تشییع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در شهرهای آمل، بهشهر، بابل، ساری، سوادکوه، محمودآباد، عباس‌آباد و نور به خاک سپرده می‌شوند.


ویدیو مرتبط :
تیزر تشییع پیکرهای مطهر شهدای غواص اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان مراسم وداع با پیکرهای شهدای غواص


مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس و شهیدان مظلوم و مقاوم غواص و خط شکن دوشنبه ۲۵ خرداد در دانشگاه تهران برگزارمی شود.

خبرگزاری مهر: اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین از مراسم شبی با شهداء برای وداع با پیکرهای مطهر شهیدان خبر داد.

احمدی در همین خصوص افزود: این مراسم که به میزبانی بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد با حضور آحاد مردم به ویژه دانشجویان دوشنبه ۲۵ خرداد از اذان مغرب و عشاء آغاز می شود.

وی به آغاز مراسم با برگزاری نماز جماعت اشاره و ادامه داد: مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس و شهیدان مظلوم و مقاوم غواص و خط شکن با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی و مناجات شعبانیه توسط حاج احمد نیکبختیان برگزارخواهد شد.

معاون روابط عمومی بسیج افزود: مراسم روضه خوانی و سینه زنی نیز با نوای حاج مجید بادکوبه و امیر عباسی در کنار پیکرهای مطهر برگزار می شود.

وی با اشاره به جزییات مراسم تشییع نیز بیان کرد: تشییع پیکرها روز ۳ شنبه ۲۶ خرداد از ساعت ۱۶ در میدان بهارستان آغاز و تا معراج شهدا ادامه خواهد یافت.