اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیکان‌ سواری علی کریمی برای امورخیریه


علی کریمی در سفر خود به مشهد با هدف کمک به خیریه فیاض بخش در مشهد حاضر شد، در مراسمی که تدارک دیده شده بود از سوی یک خیر یک دستگاه خودرو پیکان قرمز رنگی به کریمی اهدا شد.

خبرگزاری ایسنا: علی کریمی در سفر خود به مشهد با هدف کمک به خیریه فیاض بخش در مشهد حاضر شد، در مراسمی که تدارک دیده شده بود از سوی یک خیر یک دستگاه خودرو پیکان قرمز رنگی به کریمی اهدا شد.

قرار شد تا علی کریمی با این خودرو در مشهد و تهران سواری کند و برنامه ویژه ای نیز عادل فردوسی پور و نود برای این خودرو داشته باشند تا پس از شناخته شدن آن، مزایده‌ای برای فروش این خودرو پیکان با حضور افراد سرمایه دار در مشهد برگزار شده و پول فروش این خودرو صرف امور خیریه و موسسه فیاض بخش شود.

همچنین علی کریمی امشب در برنامه‌ای دیگر قرار است پیراهن خود در دیدار روز گذشته تیم ستارگان ایران مقابل ستارگان جهان را به موسسه فیاض بخش اهدا کند.


ویدیو مرتبط :
اینستاخبر-پیکان علی کریمی چند فروخته شد؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی کریمی و پیکان گوجه‌ای (عکس)



پیشکسوت باشگاه پرسپولیس قرار است برای کمک به آسایشگاه معلولین سوار بر پیکان گوجه‌ای مدل ۵۷ شود.

 علی کریمی که امروز در مشهد حاضر شده است قرار است در آسایشگاه معلولین شهید فیاض‌بخش حاضر شود و به عیادت از معلولان این موسسه بپردازد.

یکی از افراد خیر یک پیکان مدل ۱۳۵۷ با رنگ گوجه‌ای آماده کرده است تا پیشکسوت پرسپولیس این خودرو را به تهران بیاورد و پس از چند روز آن را به مزایده بگذارد و پول آن را به آسایشگاه شهید فیاض‌بخش کمک کند.

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران


 اخبار ورزشی - ایسنا